Miesiąc na Steemit

in #polish6 years ago

Nie wiem kiedy ale jestem już z wami od miesiąca. Ta platforma cały czas mnie zaskakuje, a nasza społeczność jest niesamowita. Codziennie widzę wiele interesujących postów naszych rodaków z każdej kategorii i cieszę się niezmiernie, że mogłem dołożyć do tego małą cegiełkę. W przyszłości liczę na to, że będziemy jeszcze liczniejsi.
Od momentu dołączenia do tego portalu napisałem 162 posty wliczając w to oczywiście komentarze. Początkowo sceptycznie podchodziłem do tego portalu bo myślałem, że to nie możliwe, ale na szczęście się myliłem. Widziałem wielkie liczby którzy robią ludzie na trendach i pomyślałem, że Ja też chcę to osiągnąć. Cały czas pracuję nad tym aby moje artykuły były ciekawsze i czerpie inspiracje również od was. Widzę, że nasza społeczność ma nieograniczony potencjał i wysoką kulturą osobistą. Jedynie czego żałuję, że nie dołączyłem do was wcześniej, lecz lepiej późno niż wcale. Steemit daje nam wiele opcji i to od nas zależy którą drogą pójdziemy i to jest w tym najlepsze :)
steemit.jpg

Dziękuje wszystkim i niech moc będzie z wami :)

Sort:  

Welcome to Steem Community @marc3x! As a gentle reminder, please keep your master password safe. The best practise is to use your private posting key to login to Steemit when posting; and the private active key for wallet related transactions.

In the New Steemians project, we help new members of steem by education and resteeeming their articles. Get your articles resteemed too for maximum exposure. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Niech moc będzie z nami :)

Namawiajmy też swoich znajomych, żeby było nas jak najwięcej. Ja już namówiłem dwie osoby i mam nadzieję, że uda się więcej !
Powodzenia życzę ! ;)

Jedziemy, jedziemy!!!

Gratulacje, oby tak dalej.

Tak trzymaj :) Niech moc będzie z nami, Polakami na Steemit :)

Ja dopiero dołączyłem 2 dni temu i tez jestem sceptyczny, czy czas poświęcony na czytanie postów pisanych pod trendy jest tego wart, ale na szczęście widzę, ze pojawia się tu trochę interesujących tematów i platforma ma potencjał, może tylko sam proces zakładania konta i publikacji postów może być utrudniony dla osób bez znajomości angielskiego.

Congratulations @marc3x! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marc3x! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest Meet The Stemians Contest - The mysterious rule revealed
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!