Storia di un grande amore - Moja historia wielkiej miłości

in #polish6 years ago

Historia ta zaczęła się w 2003 roku, kiedy rodzice kupili mi koszulkę w czarno-białe pasy. Początkowo nie wiedziałem jaki to klub, a koszulka zawodnika z numerem 11 stanowiła dla mnie zagadkę. Postanowiłem to zgłębić i szukałem informacji na ten temat. Juventus F.C. stał się ważną częścią mojego życia co weekend czekałem na to, aby oglądać moich ulubieńców biegających na boisku i się z nimi utożsamiać. Sam zawodnik z numerem 11 stał się moim idolem i boiskowym autorytetem. Pavel Nedved który stanowił dla mnie wzór pracowitości i oddania barwą klubowym. Kiedy podczas pamiętnego półfinału z Realem Madryt otrzymał żółtą kartkę, przez co nie mógł wystąpić w finale Ligi Mistrzów czułem smutek. Kiedy w 2006 roku wyszła na jaw afera Calciopoli był to dla mnie duży cios, lecz ciągle wierzyłem, że to nie prawda i miałem rację. Miłość do tego klubu w moim przypadku z dnia na dzień wzrasta i mimo słabszych chwil zawsze im kibicuje bo jak to powiedział Alessandro Del Piero '' Prawdziwy dżentelmen nie opuszcza swojej damy''
I mimo spadku do Serie B ja również przy niej zostałem.
Na moje osiemnaste urodziny dostałem wymarzony prezent koszulkę Juventusu z sezonu 2013/14. Prezentami jakie teraz głównie dostaje są gadżety związane z tym klubem i są one bardzo sentymentalne dla mnie. Również posiadam dwie książki jedna z nich to biografia Pavela Nedveda, a druga to ''Juventus historia w biało-czarnych barwach''. Warto dodać, że pasy na okładce składają się z imion, nazwisk i miejscowości osób, które zamówiły książkę preorder.
I wielkim wyróżnieniem dla mnie jest to, że moje imię i nazwisko znajduję się na okładce.
Obecnie moim marzeniem jest pojechać do Turynu i odwiedzić tą piłkarską świątynię, by na żywo obejrzeć to wspaniałe widowisko.
Ten wpis ma charakter własnych doświadczeń i chce się z wami podzielić, gdyż jest to bardzo ważna część mojego życia.

A tutaj zdjęcia w mojej koszulce urodzinowej :D FINO ALLA FINE

24085182_1881206515226994_2109085363_o.jpg

Sort:  

The Vote For Your Awesome Post Has Just Arrived!


This post has been voted with the use of SteemiTag. Feel free to upvote this comment if you’d like to express your support for our cause. Conversely, if you don’t want to receive any more votes from SteemiTag, please respond to this comment by writing NOVOTES.

SteemiTag is an innovative program that helps users increase their gains in the curation rewards by voting on posts that are likely to get high payouts. It maximizes the chance of a user to be rewarded through an accurate selection algorithm that works 24/7 and eliminates "no rewards" problem for users with low Steem Power. You can participate in our program by clicking on this link and confirming your delegation. Your rewards will be sent to you in the form of weekly dividends. Thank you and keep up with your great work!

Welcome! Nice to have you!

Welcome!!! Although I prefer AC Milan hahaha!

Taką wierność jednemu klubowi przez tyle lat bardzo się ceni :)

A koszulkę początkowo dostałeś zwykłym przypadkiem?

Dokładnie rodzice byli na zakupach i bracia dostali koszulki Realu, natomiast Ja Juventusu. Tak to było przypadkowe zrządzenie losu i dzięki temu poznałem ten klub.