Z książką w podróży

in #polish6 years ago

Każdy z nas w swoim życiu podróżował czy to na upragnione wakacje czy na krótkie wypady poza miasto. Jeżeli jedziemy sami publiczną komunikacją czas nam się dłuży, dlatego chce się podzielić z wami jak ja spędzam czas w podróży- czytam książki.

Pierwszą książką, którą wam przybliżę jest '' Dawca'' Tess Gerritsen.
dawca.jpg

Akcja książki toczy się w Bostońskim szpitalu, której główną bohaterką jest doktor Abby DiMatteo, stażystka na oddziale chirurgii. Kiedy doktor Abby podczas dyżuru dowiaduje się, że serce które miało zostać przeszczepione dla umierającego chłopca zostaje podarowane żonie milionera poza kolejnością, lecz mimo wszystko ratuje chłopaka. Nagle pojawia się nowy dawca serca i przeszczep kobiety dochodzi do skutku. Nasza główna bohaterka zaczyna stawiać pytania przez co wpada w duże tarapaty i dowiaduje się skąd pochodzą te narządy.

Książka ta jest pełna zwrotów akcji i trzymająca w napięciu do samego końca. Książka liczy 399 stron więc idealnie nadaję się na podróż pociągiem. Dawca jest to idealny przykład powieść medycznej, gdyż zastosowano tutaj słownictwo medyczne i również sama autorka która jest lekarzem internistą idealnie do tego nawiązuje.Więcej o treści książki nie chcę zdradzać, aby przyszłym czytelnikom nie psuć wspaniałych wrażeń.

Jeśli ktoś już przeczytał podzielcie się waszą opinią na temat tej książki. :)

Sort:  

Moja dziewczyna czytała i bardzo zachwalała :)

Osobiście polecam, momentalnie przeczytałem, w najbliższym czasie opiszę jeszcze kilka książek które osobiście czytałem i polecam :)

Ja polecam Wayward Pines nie wiem, czy czytałeś.. ?

Nie czytałem, ale zapowiada się ciekawie. Dzięki za nową pozycję do przeczytania :)

Zaciekawiłeś mnie :) Chyba się skuszę i przeczytam.

Polecam serdecznie była to moja pierwsza książka tej autorki i nie zawiodłem się na niej.
W przyszłości mam zamiar przybliżyć bardziej jej twórczość, może również Cię zaciekawi.
Wkrótce przybliżę kolejne książki i mam zamiar robić to systematycznie.
Pozdrawiam :)

Chętnie będę czytać kolejne wpisy na temat książek :) Również pozdrawiam

Congratulations @marc3x! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @marc3x! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!