Sentymentalnie. Klipy, które przypomniały mi dzieciństwo.

in #polish6 years ago (edited)

Nie piszę ostatnio zbyt często... i nie nagrywam choć obiecywałem, bo trochę mi się życie skomplikowało - i tak do końca nie wiem jeszcze czy to już koniec rozdziału... czy jedynie trzymający w napięciu moment... gdzie być może będzie happy end.
Strasznie mnie to boli, bo niedźwiedzia idzie powalić bardzo szybko - celnym strzałem w serce...

OK...
Błądząc po twórczości Kortez'a ... na Youtube.

Znalazłem - profil radia, które bardzo dobrze znam, (bo pochodzę z Pomorza) - jest to Radio Koszalin

Zaciekawiło mnie to, że nagrywają tam - w studiu imienia Czesława Niemena kawałki głównie unplugged - czyli kawałki śpiewane przez artystów - przy wsparciu instrumentów akustycznych.

Jest to perełka dla prawdziwych koneserów, których tutaj - nie brakuje.

Pamiętacie Gumę Turbo?
Któż jej nie pamięta z dzieciństwa...
Jeśli tak - to pewnie tak jak mnie - zakręci się wam łezka w oku... ;-)

Jacek Stęszewski "GUMA TURBO"

Kolejnym klipem jest klip tego samego wykonawcy - tym razem tematem wykonania była konsola do gier Commodore 64.
I choć osobiście - Nigdy jej nie posiadałem (miałem nowszy model, COMMODORE CDTV 1000 /z dorobioną przejściówką na Amigę 500) to jednak... na 64 - graliśmy u kolegi czasem do wieczora...
Pewnie niektórzy z was jeszcze pamiętają te czasy?

Jacek Stęszewski "COMMODORE 64"

Później pojawia się tam jeszcze m.in Anita Lipnicka - którą twórczość bardzo lubiłem... w młodszych latach.
Co można tam pokochać - to to, że nie ma tam... całej tej gównianej otoczki pop.
Nie da się tam zaśpiewać z playbacku.

I dobrych głosów i wykonań - tam nie brakuje - miłych łowów!

Na koniec - zostawiam wam świetne wykonanie zespołu...

PECTUS "Na parapetach"

Pozdrawiam
M.

Sort:  

Dodaj Tag pl-muzyka widzę że jeszcze masz dwa wolne miejsca.

Bardzo ciekawie napisane ;) Pozdrawiam.