Sort:  

4,5% dziennie? To teraz sobie policz wpłacasz 1000zł i ile musisz czekać żeby mieć milion. Żeby Ci oszczędzić czasu sam policzyłem i wyszło mi 158 dni. Nie widzisz w tym nic dziwnego? Ja rozumiem, że ludzie z natury są dobrzy, ale żeby dzielić się złotym gralem tak z całym światem?

Ale o co w tym chodzi?

Kopie Bitconnect pojawiaja sie jak szalone - RegalCoin, HextraCoin, WesternCoin....itd

Obstawiam ponzi, programów o podobnych (i wyższych) zarobkach jest bardo dużo. Osoby chcące poznać je odsyłam do polskiego forum:
http://www.hyipforum.pl/index.php?/forum/167-programy-typu-hyip/

Ja bym bał się zaryzykować, kiedyś wpłaciłem w parę takich ''obiecujących'' programów i kicha, połowę wypłacili reszta przepadła

Ja od takiego programu poznałam Bitcoina. Wtedy wpłaciłam 50, zarobiłam 200 po miesiącu, wypłaciłam, znowu wpłaciłam i 50 i program zamknęli, ale w sumie program trwał ponad dwa lata, trafiłam na samą końcówkę.
Znam ludzi, którzy się na takich programach naprawde dorobili, ale jest to ryzyko. Jak dla mnie 0.005 BTC nie majątek,ja spróbuje i Wam podesłałam, lecz absolutnie nie namawiam

Bardzo śliska sprawa, czy ktoś może wyjaśnić skąd miałby brać się zysk tego przedsięwzięcia?