You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy Bóg może stworzyć skałę której nie może ruszyć?

in #polish6 years ago

Nie jestem katolikiem ale pozwolenie sobie wtrącić bo oprę się o katolickie argumenty.
Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie musisz najpierw zapytać kim jest Bóg... niestety większość ludzi (niezależnie od wiary) uważa że Bóg to jakiś starszy siwy PAN na tronie. W większości świętych ksiąg jest wyraźnie napisane że jesteś stworzywszy na obraz i podobieństwo Boga a Twoje serce jest jego świątynią/domem... więc TAK Bóg może kłamać mordować torturować co tylko zapragniesz bo to właśnie Ty jesteś emanacją Boga. Bóg Wszystko może i nie może jednocześnie. Aby to zrozumieć jak wspomniałem trzeba najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie kim jest Bóg.
Ale odpowiadając na pytanie z tytułu czy Bóg może stworzyć skałę której nie będzie w stanie podnieść odpowiadam zdecydowanie TAK może! Boska emanacjo idź i podnieś tarty:P
"Jak w niebie tak i na ziemi"
"Chcesz zmienić świat zacznij od siebie"

Sort:  

Również nie jestem katolikiem i ciesze się, że nim nigdy nie byłem ponieważ to jedne wielkie zwiedzenie ludzi. Jestem zwykłym człowiekiem podążającym za Chrystusem.