Witaj Steemit

in #polish7 years ago (edited)

Cześć,

Jestem Michał, mam 32 lata. Pochodzę z malej miejscowości w zachodniopomorskim. Od 11 lat mieszkam w UK. Pracuje jako inżynier w firmie zajmującej się automatyzacja innych firm. Moje zainteresowanie kryptowalutami doprowadziło mnie tutaj. Od jakiegoś już czasu zajmuje się także "wydobyciem". W wolnych chwilach będę starał się dzielić z Wami swoja wiedza na ten temat jak i również wszystkim innym co w jakiś sposób może się komuś przydać. Na Steemit jestem już od kilku miesięcy ale nigdy nie jest za późno żeby się przywitać. Nawet jestem mile zaskoczony, że mamy tu tak aktywna polska społeczność.

Pozdrawiam wszystkich,

Misiek

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Hello, Misiek, I'm just here to leave a nice Hello ^^. Unfortunately i don't have much voting power, but i will be back and vote my followers. Need to grow a little ^^. Have a great time @rightuppercorner

Cześć Misiek

Witaj !

Cześć Michał! :-)

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 2.4% @minnowbooster upgoat, thanks to @misiek
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

The @OriginalWorks bot has determined this post by @misiek to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

Ja też chce się przywitać, cześć Misiek :)

Siemka, ja tez nowy na steemit :)