Filmowa spowiedź. Czym nagrzeszyłem i czym chce się pochwalić?

in #polish5 years ago

greenbox964775_1920.jpg

Post powstaje w ramach "Projekt 365 dni"




Witajcie!




Cześć. Dzisiaj chciałbym opowiedzieć wam o moich preferencjach filmowych. Brzmi ciekawie? Mam nadzieję, że tak. Zachęcam was do tego, abyście i wy wyrazili siebie i wzięli udział w konkursie organizowanym przez @kusior. Tym samym chcę zawiadomić, że post ten zgłaszam do konkursu. Dzięki @kusior za materiał do posta 🙂
Zaczynamy!



Krótko o Projekcie 365 dni:


“Projekt 365 dni” jest projektem, który będzie realizowany na moich kontach. Przedsięwzięcie zakłada powstanie 365 postów, które będą ukazywały się codziennie na konkretnym koncie. Posty będą się ukazywały na kontach @mizej , @mizej-studio oraz @pl-pszczelarstwo. Projekt rozpoczyna się 1 stycznia, a kończy 31 grudnia 2019 roku. Treści będą oznaczane tagiem #365dni oraz będą reblogowane na specjalnie do tego stworzonym koncie @projekt365dni

1.Filmy którego reżysera omijasz z daleka?




Uśmiechnąłem się gdy zobaczyłem to pytanie. Obudził się we mnie wewnętrzny Doktor Zło.
Jest taki jeden polski reżyser. Fajny taki, niezbyt wybitny. Wiecie już o kim mówię? Papryk
Vegeta, szerzej znany jako Patryk Vega. Nie ma nikogo na scenie reżyserów kogo filmy by wpływały na moje emocje (te negatywne, bo o pozytywach ciężko mówić). Myślę że nie jestem odosbniony w tym temacie. Patryk Vega nie tworzy filmów, które mogłyby być uznane za dobre. Ktoś musiał to w końcu powiedzieć. Do tego wszystkiego idealnie pasuje poniższy obrazek.



2.Przy jakiej komedii najlepiej się bawisz?




Jest dużo komedii przy których bawię się wyśmienicie. Sam kiedyś stworzyłem zestawienie 10 moich ulubionych komedii. Stając przed tym pytaniem musiałem wybrać jedną komedię. Blisko wybrania były pozycje "Eurotrip" oraz "The house". Mój wybór padł jednak na "Fifty Shades of Black". Jeżeli ktoś nadal nie oglądał tej komedii to nawet nie wie co traci. Film ten jest swoistym wyśmianiem serii "Fifty Shades of Grey". Poniżej zamieszczę trailer, z którego się śmieję nawet gdy o nim pomyślę.
Zapraszam do obejrzenia.




3.Jaki film oglądasz gdy masz gorszy nastrój?




Nigdy nie mam słabego nastroju. Dziwne? Tak, to jest dziwne. Bardzo dawno nie byłem smutny. Może jestem chory? Bardzo możliwie. Zawsze mam dobry nastrój, a dobry nastrój jest dobrze jeszcze polepszyć, a więc wtedy sięgam po moje ulubione komedie. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jakie są moje ulubione komedie to odsyłam was do tego materiału



4.Który artysta tworzy według Ciebie najlepszą muzykę filmową?




Moja odpoowiedź nie powinna nikogo zdziwić. Nie znam artysty, którego utwory lepiej komponowały by się z obrazem.
Mówię tutaj o Raminie Djawadim. Nie wiecie o kim mówię? Ja też nie znałem tego kompozytora z imienia i nazwiska. Wiedziałem jedno. Kompozytor ten jest świetny w swoim fachu. Stworzył on ścieżkę dźwiękową do Gry o Tron. Tak, teraz przyznacie mi, że jest on wybitny. Poniżej zamieszczam intro GOT. Podelektujmy się po raz kolejny. Pamiętajcie, że finałowy sezon ma premierę już 14 kwietnia.






5.Jakie filmy z dzieciństwa wspominasz najlepiej?




Nie wiem o czym myślał @kusior gdy pisał to pytanie. Nie wiem czy chodziło mu o gatunek filmowy, czy może o konkretne filmy. Ja odpowiem na pytanie o gatunek. Uwielbiałem (i nadal uwielbiam) oglądać filmy dokumentalne, ale zbaczające bardziej na twory popularnonaukowe. Nie, nie byłem nudnym dzieciakiem, który oglądał tylko dokumenty. Oczywiście, że oglądałem bajki i inne wytwory. Lubiłem jednak bardzo oglądać produkcje, które mogły zaspokajać moją ciekawość. Nawet nie wiecie jaki byłem szczęśliwy gdy odkryłem seriębyło sobie życie. Ta seria to jest coś pięknego.



6.Który film kojarzy Ci się najbardziej ze słowem KLASYK?




W pierwszym momencie gdy przeczytałem to pytanie pomyślałem o filmie Świr. Po głębszym zastanowieniu doszedłem do tego, że film "Lśnienie" o wiele bardziej kojarzy mi się z klasykiem. Polecam ten horror wszystkim maniakom kina. Nie dlatego, że jest on straszny (moim zdaniem wcale nie jest). Polecam go dlatego, że jest on klasykiem, a do tego świetnie napisanym. A jak wszyscy wiedzą, klasyki trzeba znać.



7.Jaki jest najdłuższy serial, który oglądałeś?




Nie oglądam dużo seriali. Nie wynika to z tego, że mi się one nie podobają. Są bardzo fajne, można przez długi czas śledzić losy bohaterów. Chodzi o to, że nie mam czasu na oglądanie seriali. To znaczy mam, ale nawet gdy mam wolną chwilę to muszę kłócić się sam ze sobą czy to, aby na pewno nie będzie zmarnowany czas.
Najdłuższy serial jaki oglądałem to Gra o Tron. Wiem, nie jest on długi. Tak często bywa z tymi dobrymi serialami, że nie są długie. Są wręcz krótkie. To chyba nawet lepiej, bo twórca zostawia widzowi niedosyt.



8.Jaki film określisz swoim guilty pleasure?




Głupi i głupszy jest moim "quilty pleasure". Bez wątpienia filmy z tej serii nie przedstawiają jakiegoś wyrafinowanego humoru, albo chociażby historii. Tak czy tak bardzo doceniam te filmy, ponieważ pomagają nam "wyłączyć mózg" na jakiś czas. Bardzo lubię pomimo tego, że dużo osób narzeka na nie.



9.Jakie jest Twoje największe filmowe rozczarowanie?




Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek rozczarował się filmem za którego zapłaciłem. Szanuję swoje pieniądze, a więc przed wyborem filmu czytam wiele jego recenzji. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, abym był rozczarowany. Na pewno byłem, ale nie na tyle, abym sobie to teraz przypomniał. Niech się cieszą wszystkie produkcje o których teraz zapomniałem :)



10.Który film Cię pozytywnie zaskoczył, chociaż się tego po nim nie spodziewałeś?




Kolejny uśmiech na mojej twarzy po przeczytaniu pytania. Pozytywnie zaskoczył mnie film "Fifty shades of Black" o którym z resztą pisałem już wcześniej. Dokładnie w drugim punkcie tego posta. Nie spodziewałem się dużo po tej produkcji. W sumie czego się spodziewacie po czymś, co ma wyśmiewać znaną produkcję? Myślałem, że to kolejna "śmieszna" produkcja jakością nie dużo odbiegająca od tej, która mogłaby znaleźć się na Youtube. Ten film jest fenomenalny!
Swoją drogą muszę odświeżyć tą pozycję, bo po napisaniu tego tekstu naprawdę mam na nią ochotę. Tym samym chcę was wszystkich do tego zaprosić.



Podsumowanie


Podsumowując dziękuję jeszcze raz @kusior 'owi za organizację konkursu, a tym samym dostarczenie mi pomysłu na post. Wielkie dzięki! Chcę jeszcze raz zaprosić was wszystkich do wzięcia udziału w tym konkursie. Post ogłaszający konkurs

Sort:  

Wielkie dzięki za udział w zabawie!
Dawno nie oglądałem żadnej parodii, więc postaram się zobaczyć "Fifty shades of Black".

Czekałem, kiedy wreszcie w jakimś konkursowym poście w odpowiedzi na pierwsze pytanie ktoś wytypuje Papryka Vegetę :D :D

Dziękuję za komentarz :)

Jeżeli parodia to tylko Fifty shades of Black.
Uwierz mi padniesz na tym ;)