[PL] Piosenka Tygodnia- Tydzień Dwudziesty piąty

in #polish5 years ago

Kultowe Polskie Przeboje.png

Post powstaje w ramach "Projekt 365 dni"




Witajcie!



Cześć! Witam was w naszym cotygodniowym poście, w którym ogłaszam Piosenkę Tygodnia, która zostaje wybierana przez was. Zapraszam.

Krótko o Projekcie 365 dni:


“Projekt 365 dni” jest projektem, który będzie realizowany na moich kontach. Przedsięwzięcie zakłada powstanie 365 postów, które będą ukazywały się codziennie na konkretnym koncie. Posty będą się ukazywały na kontach @mizej , @mizej-studio oraz @pl-pszczelarstwo. Projekt rozpoczyna się 1 stycznia, a kończy 31 grudnia 2019 roku. Treści będą oznaczane tagiem #365dni oraz będą reblogowane na specjalnie do tego stworzonym koncie @projekt365dni



Głosowanie



Głosowanie odbywa się co piątek na moim blogu w serii "Kultowe polskie przeboje - Zestawienie #". Wybieranie odbywa się na portalu Strawpoll w specjalnie zrobionej przeze mnie ankiecie udostępnianej w poście.
Zestawienie z którego wyłoniono piosenkę tygodnia: Klik

Tytuł "Piosenka tygodnia" otrzymuję utwór: Maanam- Nie poganiaj mnie
Utwór zebrał aż 60% wszystkich głosów

W głosowaniu wzięło udział 5 osób. Za każdy głos dziękuję.


Zrzut ekranu 235.png


Zapraszam do ponownego odsłuchu tego utworu:




Tekst piosenki:



Świat pełen jest tajemnic
I ciepłych miękkich brązów,
Świat lśniący jest od klamek
I taki rozedrgany.

Świat pełen jest zapachów,
Pajęczych lepkich śladów,
Świat w złocie i w koronkach,
I rozedrganych w dzwonkach

Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm,
Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm.

Mam swoje drogi kręte,
Mam krecie korytarze,
Wiem, kiedy o mnie myślisz,
Wiem, kiedy o mnie marzysz,

Lecz dziś mnie nie poganiaj,
Bo świat jest cały w brązach,
Świat w złocie i w koronkach,
I rozedrganych w dzwonkach.

Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm,
Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm,

Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm,
Nie poganiaj mnie, bo tracę oddech,
Nie poganiaj mnie, bo gubię rytm...

Tekst znaleziony tutaj




Ważne linki:

@projekt365dni
@mizej
@mizej-studio
@pl-pszczelarstwo
@pl-spolecznosc
Donacje



Trzymajcie się! Do jutra!