TATRY, Dolina Pięciu Stawów [TATRY, Valley of Five Ponds]

in #polish6 years ago (edited)

Dolina Pięciu Stawów Polskich jest uważana za jedną z najpiękniejszych w całych Tatrach.
Na obszarze o powierzchni około 6,5km² znajduje się pięć jezior polodowcowych. Największy z nich to Wielki Staw Polski o powierzchni 34,14 ha. Pozostałe to: Przedni Staw, Mały Staw, Czarny Staw i najwyżej położony (1890m) Zadni Staw.

Poniżej kilka zdjęć zrobionych podczas moich wędrówek zarówno w lecie jak i w zimie.

Schronisko w Dolinie Pięciu Stawów Polskich

I te samo schronisko latem

Na pierwszym planie Przedni Staw Polski

Widok z podejścia na Świstówkę

Do zobaczenia na szlaku :)
@mlac

Sort:  

Tylko raz byłem w górach, za namową małżonki. Zawsze morze było miejscem gdzie spędzaliśmy urlop.
Było cudownie, piękne widoki. Zajrzałem na Gubałówkę, Morskie Oko, Kasprowy i zaliczyłem spływ Dunajcem.

Morze mam na co dzień, pewnie dlatego ciągnie mnie w góry. Jeżeli trafi się na dobrą pogodę, a w górach lubi padać, to na prawdę jest super. Pozdrawiam.

Thanks for your good posts, I followed you!