Dlaczego jesteście tacy poważni?

in #polish5 years ago (edited)

Odnoszę wrażenie że w naszej społeczności panuje opinia że żeby zarabiać na Steem to trzeba pisać artykuły, najlepiej długie i podparte zdjęciami i linkami do tekstów zródłowych. Oczywiście takie artykuły mają największe szanse zdobyć upvoty od zasobnych kuratorów, ale to nie do końca prawda. Mi absolutnie nie przeszkadza to że ktoś wrzuci link do ciekawej strony. Na Steem istnieje wiele interfejsów, np: busy i steempeak działają podobnie jak twitter. Busy ma nawet opcję Quick Post:
busy.png
gdzie można dodać tylko tytuł i fotkę, np: selfie. Przypadek? Nie, takie posty nikomu nie przeszkadzają a nawet są wskazane bo to pozwala zaangażować się każdej osobie która ma konto na Steem. Ja na przykład nigdy nie opublikowałem postu z tagiem #pl-artykuly bo tytuł i kilka zdań to najwięcej co potrafię sklecić.

Dlatego w tym tygodniu będę wrzucał linki przez dlike, będę również kuratorem tagu #dlike-polish więc każdy kto doda ciekawy link przez dlike może otrzymać upvote. Uwaga: max payout na dlike to 3 sbd, należy dodać również własny tytuł i kilka zdań własnego tekstu by nie narazić się steemcleaners.

Tak więc używajcie takich serwisów jak dlike, dmania, musing, steemhunt, dpoll i innych. Korzystajcie z niskiej ceny STEEM i zarabiajcie SP, chyba że czekacie na kolejne spadki cen.

Edit: #dlike-polish już zabukowany
dl.png

Sort:  

Mam wrażenie, że tylko Polska społeczność tak odbiera Steema. Artykuły, najlepiej na 1000 słów :)
Za dodawanie innych treści - unfollow.
Wiem coś o tym, dodałam raz fotkę przez @share2steem :p

Masz rację, sytuacja wyżej opisane istnieje tylko dlatego że paru osobom kiedyś się wydawało że tak musi być i koniec, a jak się nie podoba to out. Dlatego bardzo dobra inicjatywa polecam i popieram!

Zawsze coś musi być nie tak - nie wiesz jak jest. Kiedyś streamerzy zarabiali za dużo, a niedawno czytałem wypowiedź w podobnym kontekście odnośnie osób, które wrzucają zdjęcia z krótkim opisem.

Posted using Partiko Android

No dokładnie. Ja jeszcze nie sprawdzałem działania @share2steem, ale może niedługo :)

share2steem ma chyba 40% prowizję (ktoś mnie poprawi?) więc to nie ma sensu. Inna sprawa to to że taki użytkownik może publikować bardzo dużo a na Steem logować się raz na miesiąc by przelać zarobione środki na giełdę na przykład. Pamiętam rozmowę z @lukmarcus gdy powstał steempress plugin, wtedy doszliszmy do wniosku że powstanie tagów z przedrostkiem pl jest dobrym pomysłem bo w skrajnych przypadkach można będzie poprosić taką osobę która publikuje swoje posty automatycznie z innych platform o to by nie używała pl- w swoich tagach. Np. #tradycja zamiast #pl-tradycja. -pl byłby zarezerwowany dla tych którzy publikują przez Steemowe interfejsy i nie duplikują swoich postów.

To co pamiętam to nic takiego nie było jak 40%... share2steem testowałem przez kilka miesięcy i wystarczyło podłączyć kanał na social i szło z automatu. Wystarczało udostępnić posta np. na Twitter i automatycznie lądował. Ma własnego trialla i jak większości projektach teraz spólnicy się pożarli... Nie zmienia to faktu że takie aplikacje łączone z socjalem to przyszłość steema.

Muszę sprawdzić payout bo też raz użyłem, nie mam nic przeciwko takim aplikacjom ale myślę że lepiej by było gdyby to działało na odwrót

Po sobie mogę stwierdzić, że znudziło mi sie pisanie tematyczne i bardziej skupiłem się na swoich życiowych tematach zarówno na koncie głównym jak również na koncie moonwind. Piszę na luzie o swoich zainteresowaniach, wyjazadach i tematach, które mnie zaintrygowały na tyle, że postanowiłem się nimi podzielić. Wyszedłem z założenia, że ten portal jest dla mnie - sprawiam sobie przyjemność pisząc, a nie dla pozyskiwania obserwujących. To jest właśnie wolność, która pozwala cieszyć się procesem. Mam kilka gotowych tekstów tematycznych ale jak na nie ostatnio spojrzałem to uznałem, że są nudne i publikował ich nie będę. Jakoś nie mam z tym problemu, że przedkładam własną przyjemność nad presję statatystyk i pozyskiwania obesrwujących i nie zamierzam tego zmieniać.

Miłego dnia!

Wszystkim!

:)

Mam tak samo, jakoś mnie te fikołki w celu pozyskaniu vota nie rajcują.

tak czytam i czytam, i myślę,
że jeszcze kilka linijek, i miałbyś szanse na pierwszy post z tagiem #pl-artykuly u siebie (to chyba jeden z Twoich dłuższych Wpisów :)

Nie ma obiektywnej prawdy. Każdy swoim sp decyduje o tym, co według niego jest warte uwagi i co chce promować. Na polish jest fajnie, są tagi tematyczne, osobiście czytam prawie tylko to co jest na pl-artykuly i pl-nauka, bo to mnie interesuje. Nie mniej wszystko bierze się ze wspólnej puli i zupełnie naturalnym odruchem jest stwierdzenie, że jakaś treść nie zasługuje na daną nagrodę, a inna jest niedoceniona. Po coś ta flaga w końcu jest ;). Każdy ciągnie wózek w swoją stronę, stosownie do posiadanego udziału, i tylko od kuratorów zależy czy portal będzie znany z postów naukowych, memów, linków, streamów czy poradników dla hodowców alpak. Twórcy są tak naprawdę echem kuracji, im więcej ładujesz w dany tag tym więcej pod nim treści. Sam wiesz jak było z polityką kiedyś a jak jest teraz. Niska wycena tokenu ma swoje plusy, nie ma takiej bitki o upvoty i zawiści, bo co za różnica czy ja zarobiłem 2 złote a sąsiad 4? Dodatkowo pozbywamy się ludzi którzy liczą na szybki zarobek, a przybywa tych którzy postują dla idei. Jeśli się uda - zostaną nagrodzeni, jeśli nie - trudno.

Myślę, że nikt nikogo nie prześladuje za krótkie treści (flaga).
No niestety każdy ma swój voting power i swój pomysł na jego spożytkowanie. Przeczytam dziś 10 ciekawych artykułów poza steem, wrzucę tu 5 i nie wiem ile z nich zarobi 0,02 do wypłaty, a stracę jakiś followerów na pewno.
Z drugiej strony, jak kilka osób zrobi ze mną to samo, to utoniemy w zalewie linków.

Winne są przede wszystkim interface'y, które nie pozwalają tagów ukrywać i np człowiek mógłby odfiltrować co chce, a nie sprawdzać poszczególne tagi (co jest żmudne), a może ktoś nie lubi pseudointelektualnych artykułów pisanych na siłę? A wszedł tu, żeby się pośmiać? Też musi walczyć z zalewem innych treści.

Z tego co zauważyłam porównując polish z deutsch to właśnie polish ma tylko takie parcie na artykuły, tagi itp.

Na deutsch jest zalewanie linkami, krótkimi postami, zdjęciami, daily vlogami. Nie ma głównych tagów jak u nas pl-kuchnia, pl-artykuly itp. Każdy daje sobie tag jaki tam tylko chce.. :)
Czy to dobrze, czy źle.. Każdy medal ma dwie strony :)

Niektórzy twierdzą, że umieszczanie szybkich postów, linków itp to skok na hajs. Bzdura, ale niektórzy tak myślą.

Posted using Partiko Android

Dokładnie.

Co w tym złego, że ktoś przeklei przez Dlike jakiś artykuł, np. jak @mmmmkkkk311 wczoraj o tym tramwaju ze strony Polsat News. Polsat mniej przez to zarobi? Dzięki temu miałem dobry humor od rana :)

Popełniłeś błąd w nazwie MK ;)

Dziękuję, poprawione :)

Zgadzam się z Tobą. Zgaduje, że po prostu pisanie takich zwięzłych estetycznych postów/artykułów będzie na przyszłość chociaż pamiątką po naszej pracy :)

Posted using Partiko Android

Może wiesz dlaczego na dlike nie zalicza mi kliknięć? Dlike ofpisał na discord że klikają znajomi. Totalnie rozwalił mi system więc nie wiem do końca o co chodzi z tym dlike. Przecież chyba o to chodzi żeby klikali tak? A skąd zresztą wiedzą czy znajomi czy grupa?
Co do krótkich postów i tysiąca słów już dawno pisałem że jest coś takiego jak #steepshot wrzucam fotke krótki opis, esteem, busy. Albo fotografia. 3 zdania moża napisać i komentarz krótki. Nie blokujmy się że musi być to długi post. Pozdrawiam.

Posted using Partiko Android

od kliknięć to chyba dclick ?

No tak. Pomylka.

Posted using Partiko Android

Moim zdaniem problemy są dwa

  1. Część z osób na blockchainie Steem zaczynała swoje funkcjonowania gdy istniało tylko Steemit jako agregat autorskich treści wysokiej jakości i przez swoje przyzwyczajenia nie są w stanie zaakceptować zmian w tym ekosystemie. Steem przecież się bardzo rozrósł, jest przecież odpowiednik Instagrama, odpowiednik Youtube, nawet wtyczka do Wordpress'a, ale tu przechodzę do drugiego, bardziej istotnego problemu...

  2. Nadal brak blockchain'owego odpowiednika Facebooka, by można było bez problemu dzielić się różnego rodzaju treściami nie koniecznie z myślą o ogóle społeczności Steem, ale bardziej w gronie swoich znajomych. Mnie np. zawsze denerwowało (na Facebooku również), że treści od znajomych ginęły często w gąszczu treści z zalajkowanych stron. Niby jest Busy, ale jeszcze póki co nie spełnia swojej funkcji jako interfejsu społecznościowego

Zazwyczaj piszę długie wpisy dlatego, że to po prostu lubię. Jestem tym typem człowieka, który z opowiadania odruchowo tworzy powieść. A osobiście nie mam nic przeciwko krótkim wpisom, przecież cały ten blockchain to takie nieco lepsze social media, niech każdy czyta/ogląda i lajkuje to co mu się podoba.

Szczególnie ciekawe są tagi fotograficzne, można natrafić na naprawdę utalentowanych twórców i świetne, artystyczne zdjęcia. Szkoda, że mam tak mało czasu, żeby je przeglądać. :(

A ja mam pomysł w sumie. Może tak założyć tag specjalnie na te krótkie wpisy? Na wielu forach funkcjonuje coś takiego jak spam, czyli specjalny dział gdzie mozna postować praktycznie wszystko. Uczestniczyłem w takim jako dziecko i działał całkiem fajnie. Problemem może być kwestia zaśmiecania kont, ale i z tym da sie wygrać, bo steem wyjątkowo tani, a konta można tworzyć za darmo, ostatnio np. diosbot wprowadził taką opcję, ewentualnie Ty też posiadasz taką możliwość. Więc nie ma problemu zeby ludzie posiadali takie spam-konto. Pytanie tylko jak nazwa tagu, bo pl-spam bedzie kojarzyć się źle, może pl-naluzie czy coś w tym stylu?

Tzn. Od jakiej strony?

I nie uważam tego za problem

Teoretycznie dałoby radę zrobić segregację :)
Przecież to interfejs, można się bawić ile się da.
Wymagania:

  • #polish
  • maksimum 50 słów i 1 obrazek

Tylko....komu to potrzebne :D

Według mnie pomysł bez sensu.
Dlaczego tylko w polish linki, zdjęcia i inne, jak to nazwałeś, małe rzeczy są tak źle postrzegane?

Jeżeli ktoś Ci zaśmieca feeda to nie obserwuj... :p

Mylisz trochę śmietnik pt. Actifit z innymi postami.

Actifit jest robiony po to, żeby mieć z tego profit. Dodawanie zdjęć, linków czy innych takich rzeczy jest po to, aby się nimi dzielić z ludźmi.

Jeżeli ktoś czegoś nie lubi to zawsze ma opcję mute:)

Kiedyś @annaburska dobrze ujęła temat małych postów tu.

Pamiętasz mikroblog na strimi? To chyba działało w ten sposób. Dobry pomysł.

Edit. Myślę że taki interfejs by wypalił, potrzebne by było wprowadzenie ograniczeń w wyplacie wzorem dlike, dodatkowo na #polish raz na kilka godzin można by było wrzucać automatycznie listę z nowymi wątkami na mikroblogu.