Zima w kwietniu - to nie Prima Aprilis

in #polish2 years ago

W Polsce poruszenie - 1 kwietnia spadł śnieg.
Ulice i trawniki białe, samochody zaśnieżone.
Konsternacja, panika lub spadek nastroju - zależnie od osobnika ;)
U mnie akurat trochę tej drugiej, ponieważ w wyniku splotu dziwnych wydarzeń z zeszłego tygodnia, mam już w aucie letnie kapcie, a boję się jeździć samochodem w takich warunkach.

Pewnego słonecznego dnia pan jadący dużym suvem "zepchnął" mnie z wąskiej drogi, ponieważ jechał środkiem i nie zamierzał zrobić ani odrobiny miejsca mojemu "maluszkowi". Musiałam uciec na prawo, w wyniku czego mocno przyhaczyłam prawymi kołami w krawężnik. Obie opony poszły - dziury na palec.
U wulkanizatora okazało się, że dokupić dwóch zimówek nie sposób, bo nie ma ich na stanie od ręki, a w ogóle to zostały zastąpione nowszą generacją. Więc do wyboru miałam albo zakupić nowy komplet czterech zimówek, albo zmienić na letnie.
Koniec marca, zakup opon zimowych nie był w tym momencie planowany w naszym budżecie, więc wybór był oczywisty. Do dzisiaj ;)

Unikam więc póki co jeżdżenia własnym samochodem, a na kiepski nastrój mam fajne lekarstwo - obejrzałam zdjęcia z zeszłego roku.

6 kwietnia 2021 - biało:

img_0.33064856420116506.jpg

10 kwietnia 2021 - zielono, meble ogrodowe rozłożone, a whippety wygrzewają się w słońcu:

img_0.8929857439098977.jpg

img_0.36593132217301083.jpg

Czekam więc z optymizmem na rozwój sytuacji :)

Sort:  

Jakaś nowa tradycja chyba w Polsce z tymi białymi początkami kwietnia 🥴

Na szczęście przeważnie to tylko parę dni. Damy radę! 😉

Thank you for sharing this amazing post on HIVE!
  • Your content got selected by our fellow curator @priyanarc & you just received a little thank you via an upvote from our non-profit curation initiative!

  • You will be featured in one of our recurring curation compilations and on our pinterest boards! Both are aiming to offer you a stage to widen your audience within and outside of the DIY scene of hive.

Join the official DIYHub community on HIVE and show us more of your amazing work and feel free to connect with us and other DIYers via our discord server: https://discord.gg/mY5uCfQ !

If you want to support our goal to motivate other DIY/art/music/homesteading/... creators just delegate to us and earn 100% of your curation rewards!

Stay creative & hive on!