You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zmiana w steemit, czy uda się odczarować resteem?

in #polish6 years ago

Nie mam problemu z resteem. Często korzystam z tej funkcji na kontach, które prowadzę. Traktuję ją jako możliwość podzielenia się z innymi treściami, które w moim mniemaniu są wartościowe.

Wszystko jest kwestią spojrzenia do czego chcemy używać tej platformy - ja do dzielenia się wartościowymi z mojego punktu widzenia informacjami i pisania, które sprawia mi przyjemność i rozwija mnie.

Społeczność ma różne cele ale zawsze lepiej mieć opcję, z której można skorzystać niż nie mieć jej wcale. Każdy może sam dokonać wyboru czy z niej korzysta.

Sort:  

Zgodzę się z tobą, ale myślę, że mogłoby to lepiej działać ;)
Ja stosunkowo rzadko piszę, to mój profil teoretycznie złożony byłby tylko z resteem, więc dobrze że można już ukrywać na steem/steempeak. Postaram się częściej z niej korzystać. Choć gdyby były w innym miejscu resteem na pewno skorzystałbym częściej.
Dobrze, że jest ta opcja hide teatrem, bo mogę przejrzeć twoje teksty łatwiej, rzeczywistoście nie masz z nią kłopotów. Dzięki za resteem.