You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit marnym kontentem stoi

in #polish6 years ago (edited)

Dobrze, że pisze dla przyjemności mój śmietnik. Cieszę się, że świat jest pełen ludzi stroniących od oceniania innych przez pryzmat własnego wartościowania otaczającej nas rzeczywistości.

Sort:  

Cieszę się, że zabrałeś głos. Nie kojarzyłem Twojej twórczości i właśnie znalazłem coś ciekawego. Jesteś świetnym przykładem a zwłaszcza Twój wpis o kobrze Indyjskiej, tekst z wikipedii, zdjęcia z wikimedii, pewnie nawet jej nie widziałeś na oczy i o dziwo w komentarzach widzę, że tym nawet jakiś konkurs wygrałeś. Oczywiście to nie Twoja wina, że ktoś wybrał w konkursie Twoje kopiuj wklej jako najlepsze. Być może nie było konkurencji.

Odwzajemniam Twoją radość :)

Ostatnią kobrę indyjską jaka widziałem przenosiłem 3 dni przed powstaniem traktującego o niej tekstu z terminalu celnego do samochodu, którym została przetransportowana na kwarantannę do hodowli węży współpracującej z lokalnym urzędem celnym. Te wydarzenia właśnie zainspirowały mnie do napisania o niej tekstu.

W sprawę zamieszany był jeszcze pyton tygrysi i kilka węży zbożowych ale to już inna historia.

Możesz poczytać sobie o nich w Wikipedii. :)

Ludzie dzielą się na Steemit informacjami, które ich zainteresowały i uważają, że mogą one zainteresować innych. Wiedza to wiedza.