You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tv Time - aplikacja dla miłośników seriali

in #polish6 years ago (edited)

Fajny artykuł. Sam kiedyś korzystałem z podobnej aplikacji, jednak teraz, gdy seriale głównie oglądam na Netflix-sie jest to dla mnie zbędne, gdyż Netflix sam zapisuje gdzie ostatnio skończyliśmy oglądać. Pozdrawiam ;)

Sort:  

Jest sposób na darmowy netflix (nie jednorazowo, tylko non stop) jeśli chcecie to mogę zrobić o tym artykuł

Możesz zrobić, choć szczerze nie jestem za takim "oszukiwaniem", bo uważam że Netflix też musi jakoś zarabiać. Pozdrawiam.

Wiadomo, sam opłacam ale zdaje sobie sprawę, że są osoby których nie byłoby stać na taki wydatek, np. młodzież. Nie mniej jednak jeśli cię stać to bądź uczciwy ;)

Dzielenie konta mogę zrozumieć (sam Netflix nie ma nic przeciwko temu), ale pełne oszukiwanie to chyba przesada - daj im zarobić, żeby mogli dawać jeszcze lepsze rzeczy.

Mam zamiar zakupić sobie konto na Netfilix-sie, lecz póki co korzystam z tej aplikacji. Dziękuje za opinię i pozdrawiam również ;)

Tak swoją drogą to co tu się stało że mam 10 upvote wbite przez boty? :D

Sam się zastanawiałem jak to zobaczyłem i nie mam pojęcia :D

Gdy komentujesz przez eSteem to masz jakąś szansę, że boty ci podbiją komentarz.

Wow! To super :D Będę częściej korzystał z eSteem.