You are viewing a single comment's thread from:

RE: DŻEM TRUSKAWKOWY Z NUTKĄ RUMU! Konkurs "Owoce Sezonowe"

in #polish6 years ago

dzięki @neopch , bardzo doceniam Twoje wskazówki! tak, z każdym kolejnym będzie coraz lepiej, może jeszcze kilka będzie mniej więcej na podobnym poziomie bo jestem ograniczona jeśli chodzi o czas, którego na naukę potrzeba, ale myślę, że na przestrzeni miesiąca już będą widoczne zmiany :) dzięki za pozytywny komentarz, zachęciłeś mnie! :)
dzięki - mój akcent to akurat mieszanka szkolnego plan English, typowo polskiego akcentu, fascynacji amerykańskim akcentem i samoczynnie wpychającego się akcentu yorkshire. staram się, bo generalnie jestem fanką języków i akcentów, o tym rozwinę się na innym kanale. w tej kwestii jednak też dużo do nauki :)

co do sprzętu, mieliśmy ograniczony czas a nie od razu zauważyliśmy ten szum, więc nie dało rady nagrać ponownych ujęć, bo dżem był już gotowy, a nawet napocząty kilka godzin później ;-) to brzęczenie jest spowodowane pracą gimbala, którego właśnie nabyłam. tak, nagrywam telefonem. gimbal świetna sprawa, ale właśnie trzeba trochę z nim potrenować, no i jak mówisz prawdopodbnie kupić mikrofon. wcześniej nagrywałam aparatem, i dźwięk był lepszy, aczkolwiek czasem cichy. to wideo jeśli chodzi o dźwięk chyba poszło mi najsłabiej.

dzięki za polecenie firmy MOVO, na pewno ją obczaję! świetnie że doradziłeś, bo za 3 tyg mamy wakacje i do tej pory musimy kupić jakiś sprzęcior, więc ogarnę temat.

dzięki jeszcze raz, i Tobie również! :)