You are viewing a single comment's thread from:

RE: END

in #polish5 years ago

To ja byłem przekonany, że to Ty jesteś twórcą Mircoina. Bardzo się udzielałeś na tagu :o
Mam trochę wykopane MRC, chce ktoś? Pamiętam, że można było kupić nawet konta Steem za Mircoiny :)

Sort:  

A można było. Fajnie też się tipowało w mircoinie, ale nikt nikt nie widział w tym zabawy - skoro to nie warte ani centa.

Mam trochę wykopane MRC, chce ktoś?

Masz, czy miałeś? Nawet ja przestałem utrzymywać węzeł, a twórca zwinął się niestety ;)
Podejrzewam, że to było drugie konto jakiegoś Mireczka, założone na dwa miesiące przed uruchomieniem.

Myślę że mam gdzieś seed. Kopałem przez kilka tygodni żeby mieć na tipy. Albo żeby uzbierać na spotkanie z Amelkiem ;)

Seed też mam, ale raczej sieć już nie istnieje, więc jak chciałbyś ją odtworzyć :D?

Niestety nie był to asset na nxt, tylko kopia nxt ;)

Ah a ja myślałem, że to taki smart token w sieci nxt :o