Kilka słów o mnie :)

in #polish6 years ago

Mam na imię Emilia i mam 23 lata.

Aktualnie robię magistra z mikrobiologii - całkiem serio mnie to relaksuje :) Gdyby nie to, to bym już rzuciła studia z 10 razy. Całe życie mogę spędzić siedząc w laboratorium.

Poza tym prowadzę bloga na tematy typowo babskie i popołudniami klepię teksty dla agencji reklamowej pod SEO.

Uwielbiam naleśniki, kopca kreta i robię najlepsze spaghetti carbonara na świecie (no ale w Polsce na pewno!). Nienawidzę seria i koloru fioletowego. Tak jakby kogoś to interesowało ^^ i uwielbiam Stephena Kinga, a w latach szkolnych wygrywałam wszystkie konkursy recytatorskie.

Z ciekawszych tematów, to nigdy nie miałam zęba nr. 5, a moją ulubioną grą jest WarCraft III, a ostatnio na randce grałam 5 godzin w MUOnline. :D

Teraz trochę wad: przerywam w pół zdania i ciężko mi zaakceptować rozwój sytuacji niezgodny z moim założeniem.

IMG_20170927_135518_714.jpg

Witam całą społeczność Steemit! ♥

Sort:  

Hello to you

Hello hello :)

Cześć Emilia :) Jestem Mariusz i miło, że do nas dołączyłaś! Super!

Cześć Mariusz! :)

Do zobaczenia i do usłyszenia w kolejnych postach :) Miło Cię poznać!

Cześć :)
Masz piękne imię :)

Miło poznać :)

Dziękuję, bardzo mi miło :)

Hej Emilia :) pasję do mikrobiologii po części podzielam, bo sama pisałam niedawno licencjat na temat wpływu mikroflory na mózg! Napisz coś czasem na ten temat! :)

O widzisz! Mega ciekawy temat! :)

Witamy na pokładzie Emilia :)

Dzięki! :)

Hej @mysterka! MU - Online tej nazwy nie słyszałem z 10 lat :P
Jak lubisz WC3 to może w SC2 pogrywasz? WC3 Nocne Elfy Forever

Ta randka mnie powaliła :D

Welcome to steemit @mysterka. Join #minnowsupportproject for more help. Type in the comments of a post @OriginalWorks and it will help you verify that content is original.
Transfer SBD to @treeplanter to plant trees and get an get an upvote in exchange of your donation (Min 0.01 SDB)
Upvote this comment to keep helping more new steemians
Transfer SBD to @tuanis in exchange of an upvote and support this project

Witaj na Steemit

Cześć Emilia! :-)

Pretty picture!
Welcome to Steemit! It's nice to meet you. :-)
Upvoted and followed!

I hope you have lots of fun here and make many friends! :-)
Thank you for sharing! :-)

WELCOME-DREAMS-FLIGHT.gif

Z kim ty byłaś na randce, że tyle grałaś? Może to była randka online in-game?

Witamy na Steemit, życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

To był Ten Jedyny! :)

Miło mi Cię poznać Mysterko-Emilio! ^^)/

Mnie również miło! :)

Congratulations @mysterka! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @mysterka! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!