Sen włóczęgi

in #polish6 years ago (edited)

włoczega.jpg

Miałem kiedyś sen..
Złoty, milczący o Tobie Zycie!
Zlękniony szukałem w nim ciepła, miłości
Lecz on był jak posąg zasygły w granicie

Jak grzeszne anioły płakałem na jawie
Gdy ktoś nagle kopnął i zbudził w obawie!
Och ludzie bezduszni! Czy snów wy nie macie?!
A drugi z litości dał grosza w zapłacie...

Przechodzień bez czapki
Pchnął sztylet zapastnie
Lecz sen moj z granitu
Umarłem i spałem na zawsze..

bezdomny.jpg

Grafika pochodzi z https://pixabay.com

Sort:  

Piękne i bardzo poruszające...

dziekuje :) Twoje wiersze tez sa piekne :)

Dziękuję:)

Zdolna jesteś 😍😍😍

dobre, popieram

@naila7894 to Ty piszesz wiersze?? nie wiedziałam!!! ale talencicho z Ciebie!!! naprawdę poruszający...

ile ty jeszcze masz tych talentów?? :D

:) a no piszę.. piszę od wielu lat ale nigdy nie publikowałam :) Dziękuje .. nie wiem może jeszcze czymś Cie zaskocze :P

ja zawsze w takich chwilach śmiertelnych na końcu zastanawiam się co nieżyjący autor miał na myśli ;) a wiersz porusza sytuację włóczęgi :) good job :)

dziekuje :)