Sort:  

zwróciłem Tobie uwagę, że kopiowanie cudzych artykułów nie jest fajne. Mimo to nie dostałeś ode mnie flagi. Po co Ci minusowanie moich wpisów, które w porównaniu do Twoich, są moje autorskie. Wystarczyło by dopisać pod swoim wpisem źródło tekstu oraz link do oryginału i już byłoby ciut lepiej. ale widzę że idziesz w zaparte odgryzając się na mnie. Wstydź się!

Ja nie mam z Tobą nic wspólnego @news.world.tvv a moje posty też flagujesz. Raczysz wyjaśnić o co Ci chodzi? Czy sobie tak klikasz bo możesz?

skopiowałeś artykuł, nie podałeś źródła teksty ani zdjęć. Oczekujesz że w ten sposób zarobisz?

Leniwiec, hahaha.

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
https://www.rmf24.pl/fakty/news-brutalny-atak-na-polakow-w-rimini-jest-polskie-sledztwo,nId,2433329

Congratulations @news.world.tvv! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!