Sort:  

A ja ostatnio czytałem Harrego Pottera :) sentyment mam duży, a książkę czyta się równie dobrze i lekko co ogląda film, więc tutaj technologia nie wygrała.

Silmarillion Tolkiena

This post received a 2% upvote from @randowhale thanks to @elysiian! For more information, click here!

Uwielbiam :-) Czytałem go 10 lat temu gdy robiłem z tego pracę maturalną.

Ostatnio niestety mniej czasu trochę na czytanie ale jak narazie czyta mi się bardzo dobrze :)

Ostatnio chyba czytałem Hobbita w Esperanto. A wcześniej całą serię Wiedźmina z okazji nowej części "Sezon burz". Zresztą są książki do których wracam co kilka lat :-)

Jak lubisz tą tematykę to polecam cykl inkwizytorski, cykl demoniczny i przygody gotreka i felixa. Według mnie super ksiązki :)

Z książkami jest jak z muzyką, nie da się wybrać jednej ulubionej. Muzyka może pasować do sytuacji, nastroju, humoru i zupełnie innaczej być interpretowana w

Bogaty ojciec, biedny ojciec
Książka autorstwa: Robert Kiyosaki