You are viewing a single comment's thread from:

RE: Notepad++ jako edytor dla programistów i nie tylko! Od czego zacząć programowanie.

in #polish6 years ago

A testowałeś może Sublime Text 3? Jest równie lekki a możliwości ma nieporównywalnie większe ;) Znając kilka fajnych skrótów klawiaturowych można nim zdziałać cuda ;)

Sort:  

Szczerze nie testowałem, z notepad bardziej nie chodziło mi o cuda a raczej wiesz... o ich brak :) bo jak ktoś zaczyna się uczyć i usłyszy ściągnij np eclipse albo phpdesigner, pobierze (w przypadku eclipse już sama instalacja bywa trudna) zobaczy te wszystkie opcje i stwierdzi "to chyba nie dla mnie" :) ale ogarnę dzisiaj sublime i z ciekawości zobaczę bo długo już alternatywy dla phpdesignera szukam :D

Sublime Text 3 jest tak naprawdę prostym edytorem, takim jak Notepad++, ale znając kilka szczegółów można fajnie nim operować. W szczególności tryb multikursora (wstawia się środkowym przyciskiem myszy) i edycja wielu linii jednocześnie bardzo się przydaje (ctrl+D). Zainstaluj, potestuj, poczytaj jak efektywnie go używać i daj znać :)

W szczególności tryb multikursora (wstawia się środkowym przyciskiem myszy) i edycja wielu linii jednocześnie bardzo się przydaje (ctrl+D).

Prawie jak Vim :D

U mnie Sublime Text 3 jest na salonach od dłuższego czasu. Sprawdzałem też po drodze Atom i Brackets, ale jakoś nie przekonały mnie na tyle, żeby zmieniać.

No i od Sublime Text już krótka droga do Visual Studio Code ;) Wbrew pozorom bardzo dobre, lekkie IDE.

Nabyłem nowy sprzęt więc stwierdziłem, iż nie ma się co kurczowo trzymać mojego edytora jakim był php designer i zaczynam testować sublime 3. Póki co jego lekkość działania mnie zaskoczyła pozytywnie