Listy

in #polish3 years ago

Lubię pisać listy. Te tradycyjne, wysyłane w świat. Pisane odręcznie, z włączoną ulubioną muzyką w tle, pisane na papeterii, którą własną techniką przebarwiam w taki sposób, by wyglądała na poniszczoną, pożółkłą i starą.

Piórem z zielonym atramentem opisuję na kartkach sprawy mniej lub bardziej ważne. Od kilku lat mam swoich stałych i wiernych korespondentów, którzy podzielają moją pasję do prowadzenia korespondencji tradycyjnej.

Moje listy jednak są odrobinę zmodyfikowane. Tworzę specjalną oprawę z papierów ozdobnych służących do scrapbookingu. Dodaję do wnętrza koperty aromatyczne herbaty, ręcznie tworzone zakładki do książek, sklejane przeze mnie ozdobne notesiki, niewielkie ilustracje i wielość innych drobiazgów, które mają za zadanie pobudzić zmysły i sprawić radość.

InstaSweet1575131332646.jpg

Koperta na list

InstaSweet1575053243181.jpg

Zakładka do książki

InstaSweet1575130635175.jpg

Botaniczny notesik mojego autorstwa, w którym znajdują się suszone rośliny z jesiennego ogrodu

InstaSweet1575130811450.jpg

InstaSweet1575130944897.jpg

InstaSweet1575131485616.jpg

InstaSweet1575131132230.jpg

Jeśli chodzi o tworzenie oprawy do listów, to nic mnie nie ogranicza. Mogę zawrzeć w niej wszystko to, co obecnie gra mi w sercu, by dzielić się tym, co mnie inspiruje. To jest piękne. Sama wielokrotnie odczuwałam radość z oczekiwania na list, który ma do mnie dotrzeć. Przyjemnie jest móc otworzyć kopertę pełną zapachów, słów i drobiazgów, które nadawca tworzył z całym nakładem starań i dobrej energii.

Przede wszystkim jednak jest we mnie pragnienie podtrzymywania tradycji pisania listów w dzisiejszym świecie – w erze portali społecznościowych i szybkiego przepływu informacji.

Sort:  

Ale super sprawa :) Aż chciałoby się dostać taki piękny list.

No niestety pocztę jeszcze ratują pisma urzędowe, ale zapewne za parę lat, żeby wysłać list będzie trzeba badać kuriera, bo tradycyjna poczta wymrze.

Kiedyś korenspodowałem z paroma osobami, ale ze względu na paskudny charakter pisma pisałem je na komputerze.

Gdzieś czytałem, że poczta chce zrezygnować ze znaczkiem na rzecz kodów kreskowych. No niestety kończy się pewna epoka.

Spróbowałbym dodać ten post po angielsku również do community OnChainArt

https://hive.blog/trending/hive-156509

Dziękuję za pomysł! Pomyślę o tym.

A przy okazji
Mozesz na stronie giftgiver https://giftgiver.site/
Uzyskać 20HP na tydzień, co ułatwi prowadzenie konta na początku. Widzę co prawda, że masz delegację 100 HP, ale jakby się miała skończyć to będziesz mogła użyć tego

Też kiedyś pisałem listy i je ilustrowałem. No i zawsze antydatowałem ustawiając datę równo o 400 lat wcześniejszą.

Świetny pomysł z antydatowaniem! Cieszę się, że jest więcej osób, które piszą nadal lub pisały listy :)