Cisi złodzieje

in #polish4 years ago (edited)

Jeśli to one... To jak je dorwę, nogi z de... powyrywam! Tak mnie załatwić! Przecież nie rozrzucam rzeczy po kątach; wszystko co potrzebne na wyciągnięcie ręki u mnie... No chyba, że porządki robię :) Wtedy się coś czasem "zgubi". Ale nie na długo.

Tym razem się zorientowałam,że ... no było i nie ma. I to rzecz, która powinna być pod ręką. Straciłam z pola widzenia dosłownie na trzy dni. I już przepadło. Teraz potrzebne i czort wie gdzie szukać. A w dodatku nie moje - pożyczone. Przecież takie rzeczy są bezcenne. Nie odkupisz.

Uspokoiłam nerwy, usiadłam, zaczęłam sobie przypominać gdzie było.. Powinno być obok. Na szafce nocnej.

Było. Kiedyś. Ale gdzie moje rączki przełożyły czego nie powinny to nawet mózg nie zarejestrował.

Trochę z bezradności trochę dla żartu zapytałam ludzi czy nie wiedzą... I wreszcie mam konkretnych podejrzanych. Podobno pająki za obraz wciągnęły. Jeszcze brak dowodów, jeszcze nie wiadomo czy to nie pomówienie jedynie...

Jest od czego zacząć. I to się liczy.

Pająki. Do domu tego nie zapraszam bo bałaganią. Snują te swoje sieci, łypią oczkami... U mnie rzecz jasna muchy nie zobaczysz, ale taki mają swój pajęczy imperatyw - nic tylko sieci tkać i czekać. A jak już dotrze do łba zakutego, że czekanie na nic - nic w sieci nie wpadnie...

Wtedy zabierają się z kąta gdzie nasnuły tych szarych; targają odwłoki szukać bardziej przyjaznej miejscówki. A bajzel zostaje. I sprzątać za nich trzeba.

Pytacie co ukradły? Jeśli to one rzecz jasna. Skrzydła.

Świeżo uprane; wraz z instrukcją obsługi. Bardziej podręcznikiem ją można nazwać, bo to ponad pięćset stronicowe buszysko...

Niby mogły im się skrzydła z owadem pomylić, w mózgu zajarzyło, skojarzyło i się rzuciły jak na świeżą muchę...

Naciągane to trochę, ale nie wyczaisz jak naprawdę jaki pajęczak myśli. No i jak takie małe psuje dały radę? I to nie miały gdzie a za obraz? I najważniejsze pytanie - za który obraz? Jak daleko mogły ten "swój łup" wywlec?

Bo wszystkie obrazy u mnie w domu wyglądają jak zwykle. Zza żadnego nic - ani skrawek piórka nie wystaje.

pioro(1).jpg

źródło:Unsplash

Sort:  

Manually curated by EwkaW from the Qurator Team. Keep up the good work!