You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sieć Tor czyli czarny rynek w internecie (deepweb)

in #polish6 years ago

Przykro mi to mówić, ale artykuł mało rzeczowy... Widać, że nie masz podstawowej wiedzy o sieci TOR oraz Deep Webie.
Istnieje znacząca różnica między jednym a drugim:

  • Sieć Tor, to sposób łączenia się z Internetem, w którym zyskujemy dodatkowy poziom anonimowości. Nie oznacza to, iż jest to bezpieczne, i nie oznacza to że "Bardzo, bardzo trudno" użytkownika wyśledzić.
    Poza tym, czytając artykuł miałem wrażenie, iż sieci TOR używają tylko przestępcy, to jest po prostu głupotą...
  • Natomiast Deep Web to ogólne pojęcie daleko wykraczające poza definicję sieci TOR. Jest to większość Internetu, która nie może zostać w łatwy sposób zindexowana. Po ludzku: Wszystko, co nie jest dostępne bez dodatkowej autoryzacji, np. przez zalogowanie się na konto facebook, lub google+ jest Deep Webem.

Szkoda również, iż nie wstawiłeś swojego filmu, szkoda również, że nie jest to film z jakiegoś wartościowego źródła...
Polecam na następny raz bardziej przyłożyć się do materiałów.

Sort:  

Przeczytaj tytuł, chciałem bardziej nawiązać do tej tematyki tym bardziej, że spora liczba materiałów w darknecie to treści mało zgodne z prawem itp.

Natomiast wykrycie osoby korzystającej z tor jest faktycznie bardzo trudne, o ile korzysta tylko ze stron .onion. Trudne i mało opłacalne...

Przepraszam, że Cie uraziłem. Posty próbuje pisać dość krótkie poruszające zazwyczaj jeden temat konkretnego zagadnienia jak w tym przypadku, tej "ciemnej" strony tor.

Swego czasu napisałam kilka słów o tym czym jest Deep Web tutaj.