You are viewing a single comment's thread from:

RE: [BTC] Kupować czy nie kupować - oto jest pytanie

in #polish7 years ago (edited)

Hej @franekcieszyn - Jacek jestem :-)

Tak jak napisałem :-) Czyli jeśli miałbym teraz kupić konkretnie BTC tylko po to aby sprzedać go drożej np. za miesiąc - to ja podziękuję. Nie znaczy to, że nie widzę w tym sensu - proszę mnie źle nie zrozumieć :-) Są DayTraderzy, którzy bardzo dobrze na tym zarabiają. Taki styl nie jest już po prostu dla mnie o czym też wspomniałem:

takie jest moje podejście - po latach ganiania za wszystkim co się rusza

Każdy z czasem znajduje swoją tożsamość inwestora czy tradera, z którą dobrze się czuje. Moja jest w skrócie taka jak opisałem w punktach - ogólnie bardziej jestem longterm :-)

Po więcej szczegółów zapraszam do śledzenia moich wpisów na temat inwestowania gdzie będzie pokazany proces jak do tego doszedłem i dlaczego akurat tak.

Dzięki za to pytanie i od razu dopiszę jedno zdanie w tych punktach aby inni czytający mogli mieć to tam wyjaśnienie :-)