Sort:  

wiesz co to wszystko nie jest takie proste. Po części jesteśmy to my po części inne rzeczy.. Mam już cześć pewnego artykułu nt czegoś na co ostatnio wpadłem w związku z obecnym systemem finansowo gospodarczym. jak napiszę to zapraszam do czytania ;)

Daj znać, jak napiszesz. Mam mnóstwo pytań

wiesz generalnie te tematy bym chętnie rozwijał tak ogólnie tylko teraz po prostu pochłaniają mnie inne sprawy związane z tym co się dzieje na świecie w związku z 5g koroną, i tym całym syfem a do tego oczywiście rodzina utrzymanie i życie. Wiec wybacz ze tak zdawkowo odpowiadam na twoje pytania tylko po poprostu uważam tak jak arka.noego że trzeba teraz skupiać się na innych sprawach. Zapraszam swoją drogą do zamieszczania flag na swojej posesji oknie itd na znak protestu np przeciw 5g, przeciw wyborom, albo przeciw propagandzie koronawirusowej. Stworzyłem właśnie taka inicjatywę na fb i wspominałem tutaj.