Sort:  

Spełniam tylko JEDEN warunek: wykształcenie wyższe.
Reszty tekstu nawet nie zrozumiałam :(

Ja spełniam nieco więcej, ale nadal się nie kwalifikuję :-)

Serio wyższe wykształcenie jest wymagane? :D

Nie ja jestem autorem oferty, ale jeśli masz kompetencje i wymagany certyfikat to myślę, że nikt o dyplomy kopii nie będzie kruszył :-)

Wiem, że merytorycznie takie wymaganie nie ma rzeczywiście wielkiego sensu - zwłaszcza w tej branży.

Ale napiszę tylko, że wielu ludzi patrzy na to w ten sposób, że trudno kogoś dokładnie sprawdzić z umiejętności technologicznych i tzw. miękkich w procesie rekrutacji (bo po pierwsze to jest trudne a po drugie to jest pracochłonne, po trzecie jest mnóstwo kandydatów a poza tym to jest naprawdę trudne ;). Ale jeśli ktoś dał radę skończyć studia na dobrej uczelni (nie mam na myśli studiów w wyższej szkole im. Wiesława z Koziej Wólki) to może dawać jakąś nadzieję, że jest na tyle ogarnięty, że z wieloma rzeczami sobie poradzi.

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.