150 followers. Dziękuje wam!!! :)

in #polish7 years ago


Dziekuje wam!!!

Kiedy dołaczałem do spoleczności jakieś 1.5 miesiaca temu nie spodziewałem się, że nawet 50 osób mnie bedzie śledzić.

Na szczęście nasz społeczność mile mnie zaskoczyła i juz wskoczyło ponad 150.
Co daje średnio 100 osóba na miesiąc myśle że to dobry wynik ale zawsze może być lepszy co wiem że głównie zależy ode mnie

Jest ogromna motywacja dla mnie do tworzenia ale również duża odpowiedzielność.

Co sądzicie o moich postach co powinienem według was zmienić. O czym pisac. Czy jakie tematy częściej poruszać?

Jestem otwarty na wszelką krytykę i czekam na wasze komentarze pod postem.

Jak i tym bardziej zachęc do klikania w przycisk upvote i follow.



received_1636148713103714.jpeg

A na 1000 followers' ów zaprosze was na impreze do mojego zamku :D


Sort:  

Serdeczne gratulacje @piotras!
Kontynuuj świetną robotę!

Nie obiecuj, nie obiecuj. Bo stado botów sprowadzimy :)

Gratulację :) Super wynik! Ja mam zaledwie 14 po dwóch miesiącach. Kiepsko mi idzie...

Super, gratuluje. Widać, że aktywnie się wkręcasz w to i bardzo dobrze. Oby jak najszybciej większych sukcesów ;)

Congratulations @piotras! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

To masz 1 wiecej :),
pozdro all.