#1CryptoPiotras Moc kryptowalut powraca z wiekszą siłą! W co inwestować. TOP Altcoinów na duże zyski.

in #polish7 years ago


Crash na rynku kryptowalut


Czas na wielki powrót


Ostatnio mogliśmy obserwować spadek wiekszości kryptowalut. Leciały na sam dół wracając prawie do swoich cen sprzed miesiąca. Nie uniknął tego również nasz STEEM.

Można to było łatwo zuaważyć po spadaniu wartości głosów.
Dzisiaj natomiast obserwujemy odbicie się.

Wiele osób myślał że to ostatni moment na uratowanie swoich środków które i tak juz straciły na wartości.

Nic bardziej mylnego!


Był to idealny czas na zakupy.
Jakby dzień wyprzedaży na rynku kryptowalut.
Kto mniej wie o co chodzi wczoraj zrobił duże zakupy.


Moje top altcoiny na duże zyski długoterminowe na teraz to:


1. AntShares (NEO)


ant.jpg

2. LBRY Credits


lbry.jpg

3. Steem


steem.jpg

Dlaczego?


Zamierzam napisać osobny post w którym wyjaśnie dlaczego wybrałem akurat te altcoiny.
Natomiast wy śpieszcie się z zakupami bo te ceny walut które wymieniłem już pewnie się nigdy nie powtórzą.

Czekam na wasze opinie


A wy jakie macie swoje typy na waluty długoterminowe? Proszę podzielcie się w komentarzach.

Pozdrawiam i zapraszam do followowania!



Sort:  

Stawiam na:
Steem, golem, decred, siacoin, lbry i pascal.

Steem - wiadomo :)

Golem zbiera bardzo pozytywne opinie, może uda się wykorzystać tą technologię w sensowny sposób.

Decred, siacon, lbry i pascal - z racji tego, że można je wydobywać razem z eth, etc itp powinny przyjąć się jako środek wymiany wartości. Ja osobiście wraz z etc kopię decred.

Dobre typy. Czemu brakuje AntShares jeśli mogę wiedzieć? Ja wraz z eth kopie SC

Szczerze mówiąc tyle jest tych walut, że nie miałem okazji przyjrzeć się temu coinowi bardziej szczegółowo.

Golem, GameCredits, Lisk, SIA, StorjiCoin, Musicoin, Ubiq

Wow. O kilku nawet nie słyszałem :D

Polecam KryptoPomocnika na FB - dużo cennych rad