Mój kot inwestor, myśli w co by tu zainwestować . FUN

in #polish7 years ago


Nie bierzcie tego postu na serio.


Troche dystansu! :)


Udziela mi się wakacyjny klimat.
kot.jpg

Mój kót nabiera przemyśleń na temat krypotwalut.


Zastanawia się czy inwestować w STEEM czy AntShares?


UpVotes dla kotka haha :D


Co wy byście mu doradzili?


Sort:  

Postaw mu dwa tależe z kiełbasą na nich i karteczką z nazwą krypto, niech wybierze jeden tależ.
Problem rozwiązany :D

I wymyślił?

Jeszcze nie pytałem :D a jak myślisz co mógłby wymyślić? :D

KiteKatCoin?

Dobyr pomysł na nową walute. Jak dogecoin. Może zainicjujemy ? ;)

Może bardziej WhiskasCoin? :D

W zasadzie to najlepsze by było KiteKatKoin :) i skrót KKK.

Wrzuciłem kilka dni temu 5 ciekawych opcji na inwestycje, choć osobiście x btc w liski💁🏽‍♂️

nie zrozumiałem do końca : ) proszę napisz jaśniej :)

Nie ma to jak oglądanie kota inwestora przed snem :)
PS. Jak wymyśli w co inwestować, niech da znać!

to nie są tanie rzeczy. Kot powiedział że najpierw upVote :D

Pewnie zainwestuje w antshares bo lubi mrówki.

wolicie anty mrówkową siłe ? ;) STEEM?

Congratulations @piotras! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!