💹TOP 3 ICO w najbliższym czasie💵

in #polish7 years ago (edited)


Top ICO na najbliższy czas!

Sprawdź jakie ICO wytypowałem na lidera.

ICO jest to bardzo dobry okres na zainwestowanie w dany token czy walute ze względu na relatywnie niską cene ale również ryzykowny czas do inwestycji ze względu na często niegotowy produkt brak informacji o tym jak sie zachowa na giełdzie itp.

Lecz jak to mówią bez ryzyka nie ma zabawy.
Nie nalezy brać tego do serca ale coś w tym jest.
Osobieście lubię ICO bo dobrze wybrane może przynieść dobre korzysći!

images.jpg


Nie jestem doradcą finansowym i to nie jest porada finansowa. Dziele się tylko własną opinią.

W pewnym okresie niedawno był wysyp ICO. Do tego stopnia że praktycznie codziennie było kolejne. Można się było pogubić w tym całym wysypie. Wiele z nich było b. dobrą inwestycją np. Bitquence(BQX) na którym udało mi się troche zarobić, nadal polecam ten token wciaż jest na wczesnym etapie i tylko na jednej giełdzie można go dostać. Niektóre z tych ICO okazało się niezbyt dobrymi inwestycjami. Teraz sytuacja się uspokoiła, jest ich troche mniej ale nadal jest w czym wybierać. Z nadchodzących wytypowałem 3 które według mojego osobistego zdania mogą być bardzo dobrą inwestycją i przynieść dobry profit.

Zaczynajmy!

3. Enigma [ENG]

images.png

Platforma oparta na danych kryptowalut. Bardzo duża popularność.

  • Lista pierwszeństwa zakupu. Niestety już zamknięta ale jest jeszcze lista oczekujących.

  • bardzo duża popularność i społeczność wspierająca twórców

  • dobry zespół stojący za projektem

  • niska ilość tokenu

  • cena ok. 0.6$ -nie tak wiele miejsca do rozwoju ale wystarczająca przy niskiej ilości tokenu

Start ICO przełożony na 11.09

https://www.enigma.co/

2. RedPulse [RPX]

images(2).png

Pierwszy ICO tokenu opartego na platformie NEO. Dlaczego według mnie jest to dobry wybór?

  • Dobry produkt. Badanie rynku i wydarzeń z nim związanym firmą w czasie rzeczywistym to coś co może się dobrze sprzedać w szczególności na chińskim rynku który jest ogromny.

  • Świetny zespół stojący za produktem m.in. jeden z twórców platformy NEO

  • Jest to Chiński produkt a jak wiadomo chińczycy bardzo ptryjotycznie podchodzą do inwestycji i zakupów a ich rynek jak już pisałem jest ogromny co może sprawić duży napływ kapitału a w konsekwencji podniesienie cen

  • Cena za token ok. 0.04$- dużo miejsca do rozwoju. Daje to nam szybką możliwość również zwiekszenia naszej kwoty kilkukrotnie np. By uzyskać 4x profit wystarczy że token bedzie wart 0.16$.

  • Każde NEO to 1000XRP bonusu

  • Co bardzo ważne token ten ma już duża popularność zawdzieczając to swojej platfromie NEO która zrobiła ogromny postęp ostatnio i cena skoczyła powyzej 50$.

Trzeba się będzie śpieszyć by go dostać ze względu na hype jakim jest obdarzony w większosci spowodowanego przez sukces NEO.

Oficjalna strona: https://coin.red-pulse.com/

1. Monetha [MTH]

images(3).png

Dlaczego nr 1? Przede wszystkim świetny produkt który powinien się szybko przyjąć, niska cena i abmitny zespól stojący za tokenem.

Wszystko to w połaczeniu takie dużo wiary w moc tego tokenu ale po kolei:

  • Bardzo dobry pomysł na prdukt.Coś jak połaczony PayPal z TrustPilot. Robisz zakupy u danego sprzedawcy po czym wystawiasz opinie. Może przejąć prym grupy Alibaba. Coś co naprawde może zrewolucjonizować rynek i wprowadzić krypto do codzienności. Zakupy staną sie prostsze bezpieczniejsze i tańsze właśnie dzięki Monetha.
    Co dobrze ukazuje ta grafika

Gdy wydajemy 10$ na zakupy:

cheaper.88a32587.png


  • Silny zespół stojący za produktem m
    in. były manager Paypala Eric Duprat.

  • Korzyści płynące z przechowywania tokenu 1/3 z 1.5% opłaty przesyłowej dla sprzedawcy za sprzedaż będzie zwracana w postaci vouchera co znaczy że mnóstwo ludzi będzie przechowywało tokenu w celu pasywnego przychodu a to przekłada się na wzrost ceny.

  • Niska cena ok. 0.16$ za token co daje również duże pole do rozwoju.

  • Duża popularność ze względu na produkt i zespół stojący za tym tokenem który również mocno wspiera wspołeczność i jest chętny odpowiadać na wszelkie pytania co wpływa na zwiekszenie zaufania.

Polecam film dla rozwiania wątpliwości że jest to dobry produkt.

https://m.youtube.com/watch?v=5L_-pPXngJM&feature=youtu.be


Jak również oczywiście oficjalną strone
https://www.monetha.io/

Sprzedaż startuje 30 września i nie jest wprowadzona lista pierwszeństwa więc każsy z nas ma okazje skorzystać.

Najprawdopodobniej token ten rozejdzie się również bardzo szybko.

Jak dla mnie mocny numer jeden. Może uważasz inaczej prosze wyprowadź mnie z błędu :)


Jeżeli dotarłeś tutaj to prosiłbym Cię o komentarz co sądzisz o takich wpisach.
Podziel się swoją opinie o tych ICO.
Może masz lepsze typy?
Bedę bardzo wdzięczny za twoją opinie.

Jak Ci się podobało nie wachaj się mnie obserwować i upvot'ować post. Bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy a i Ty nie przegapisz żadnego postu.

Pozdrawiam was steemianie!


Sort:  

fajne zestawienie - wyszukane - monetha mi sie podoba najbardziej

Mam raczej nikłą wiedzę na ten temat, ale mocno rozważam jakieś krypto inwestycje w przyszłości. Możesz trochę rozszerzyć na jakiej podstawie tworzysz takie zestawienie jak to?

Przeszukuje internet w poszukiwaniu informacji o nadchodzacych wydarzeniach co gdzie jak kiedy w świecie krypto. Później zbieram jak najwiecej informacji o tych najbardziej interesujacych projektach i najlepiej wygladajacych. Pozniej badam spolecznosc grupy fora itp. Na konca wyrabiam opinie co w trawie piszczy zmniejszajac ryzyko nitrafionego potecjanego inwestowania.

Brzmi rozsądnie, ale jak często Twoje przypuszczenia okazują się trafne i ile czasu musisz poświęcać na takie zdobywanie informacji? Mam wrażenie, że to czy projekt jest dobrze rokujący jest trudne do oceny, w zasadzie subiektywne. A co za tym idzie decyzje podjęte na podstawie takiej oceny są bardzo ryzykowne. Mocno się rozmijam z prawdą?

moim skromnym zdaniem nawet jak przeczytasz White Paper projektu i przeanalizujesz od A-Z to często bywa tak ze dziura technologiczna jest duża pomiędzy tym co ICO’s obiecują że dadzą rade zrobić a tym co tak naprawdę mogą bo sporo jest od nich niezależne – nie zmienia to faktu że na ICO’s można zarobić na spekulacji.
Ponadto dobrze jest odróżnić ICO’s tokeny co sa zwykłymi aplikacjami jak Bancor co moim zdaniem został bardzo bardzo przeceniony podczas ICO a Protokolami co maja potencjał.
Tak czy inaczej z ICO’s jest tak jak z IPO’s tyle ze jeszcze więcej niewiadomych

Dokładnie tak. Do końca nigdy nic nie wiadomo można tylko.minimalizować ryzyko. Jednak za to ryzyko można być dobrze wynagrodzonym

Ja nawet do końca nie wiem co to znaczy ICO, nie wspominając już o IPO ;)

ICO - ( Initial Coin Offering ) http://www.investopedia.com/terms/i/initial-coin-offering-ico.asp
IPO - ( Initial Public Offering ) http://www.investopedia.com/terms/i/ipo.asp

Nie jest to takie skomplikowane jak by sie wydawalo

Ja dopiero odkrywam ten świat :) Dzięki za linki :)

Monetha podoba mi się, myślę że wejdę w nią napewno ale zastanawiam się jaką stawką :)

Dodam 2 kryptowaluty godne uwagi ze wzgledu na to iż interesują się
nimi banki:
-Xem, XEM
-Ripple, XRP

Tak ciekawe krypto, ale nie to nie ICO :)

Zgadza się, aczkolwiek miałem nieodpartą pokuse podzielenia się tym, pozdro.

Ripple raczej jest martwy. Nie liczylbym na jakikolwiek zarobek na tej krypto. A juz na pewno nie x10 x20. Moge byc w błed,ie. Prosze wyprowadz mnie z niego jezeli tak jest

Ja tylko słyszałem o tym iż banki interesują się tymi walutami,
jeżeli je banki zaczną używać to może coś z tego być.
Dodam iż jestem osobą poczatkujacą w temacie kryptowalut,
także chyle czoło.

Martwy? Zimą banki mają zacząć go używać, teraz jego wartość wzrosła.

Przeprowadzane są testy, dlatego jest "martwy" w momencie jak zacznie być używany to "ożyje" i tym samym znajdzie to odzwierciedlenie w cenie.

Pytanko mam,
jak dodajesz img, gif do tytułu??

To emotikony z klawiatury :)

podziękować :)

Dobre zestawienie. Monetha chyba najbardziej mnie przekonuje, więc będzie trzeba zainwestować :)

Pamietaj żeby zrobić własny research nie opierać się tylko na tym co napisałem :)

White papery to dla mnie czarna magia. Ale podziwiam :)