Katowice po raz trzeci

in #polish5 years ago (edited)

Witajcie,

Korzystając z okazji, iż w niedalekiej przyszłości będę w Katowicach, chciałabym Was zaprosić na kolejne spotkanie w realu.

glasses-919071_1280.jpg
Zdjęcie pochodzi z pixabay.


Miejsce: Katowice (konkretów na chwilę obecną brak - może to być knajpa, galeria, pizza-hut 😉).
Data: 04.10.2019r.
Start: 17:00.

Mam nadzieję, że choć kilka osób się pojawi.

@anshia, @wadera, @gtg, @herbacianymag, @mys, @michalx2008x, @verticallife przejrzyjcie swoje kalendarze, być może znajdzie się w nich coś wolnego 😉

@jacekw, @imperfect-one może tym razem i Wy zajrzycie do Katowic? 😛

Oczywiście mile widziany jest każdy, kto we wskazanym terminie będzie w okolicy.
Jednak, aby nie było zbyt prosto warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w spotkaniu jest dobry humor.


Dajcie znać w komentarzach czy planujecie się pojawić. Jeśli macie sugestie co do miejsca spotkania również piszcie.

Pozdrawiam 🙂

Sort:  

Mam już plany na czwartego...

... jadę do Katowic 😊
Już się cieszę!

Posted using Partiko Android

Super 😀

@mys! Pacz, na rocznicę ostatniego spotkania odwiedziliśmy pamiętną Hipnozę, a nasze ciche modlitwy zostały spełnione!
Na szczęście wrzucili mi wczoraj rozkład zajęć w nadchodzącym semestrze i pojawię się prawie na pewno!

Jeśli chodzi o lokalizację, gdyby nie cena alkoholu w Absurdalnej to bym ją zaproponowała :/
Trochę za zimno jak na siedzenie na zewnątrz w Białej Małpie (chociaż miejsce świetne)
Mogę się rozejrzeć przez weekend za czymś sympatycznym ze zwyczajnym jedzeniem i cenami :D

O jak milusio 😉 i dziękuję za pomoc.

Niestety mnie tym razem nie będzie. :-(

Myślę, że mimo to jakiś witness się pojawi ;)

Jeśli dobrze rozumiem, to już się cieszę 😉

Oj, wielka szkoda 😢

ja to bym chętnie,
tylko ten warunek strasznie wyśrubowany :D

No wiem, że postawiłam wysoko poprzeczkę.
Ale dasz radę dziołcha 😛

Ojej. Dzień przed urodzinami córki. Znowu narażę się małżonce ;) Zastrzegam sobie późniejsze przybycie, o ile ujdę z życiem ;)

Ojć, może nie będzie tak źle 😉 wiesz kwiaty, czekoladki, jakieś sprzątanie i powinno się udać 😂

Widzi misie;) że 4.10 trzeba odwiedzić Katowice!

Jupi 🙂

:((( Ja niestety 04.10 odpadam. Mam w tym terminie inne bardzo ważne dla mnie spotkanie i już się zadeklarowałem, że będę.... ale mi smutno... ;(

:( ale rozumiem. W takim razie do zobaczenia na kolejnym ;)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRAIL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z traila @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dzięki sp-group 🙂