Czekając na Godota?

in #polish2 years ago

Cześć i czołem!

Zainspirowana i wytrwale motywowana przez @hallmann oraz wspierana przez @raptusiewicz – zaistniałam w Hive’owej społeczności. Co prawda, od założenia konta minął już prawie rok, jednak lepiej późno niż wcale - nie zostanę Godotem. 😉

Mam na imię Kasia. Czym się zajmuję? Po krótce: studiuję lingwistykę i pracuję w Krakowie.

Co lubię? Życie. Lubię słuchać ludzi i widzieć, jak się uśmiechają. Cieszy mnie poznawanie innych kultur i języków. Fascynują mnie też podróże - małe i duże. Ostatnio stawiam pierwsze kroki w świecie kaligrafii. Interesuję się również etyką.

Co tutaj robię? Jestem tu, by dzielić się tym, co myślę i przeżywam; a także, by czerpać inspirację od Was.

Kończę. Pozdrawiam Was ciepło!

20210927_110411.jpg

Sort:  

Życzę dobrej zabawy na Hive i pozdrawiam z Grecji :)

Cześć Kasia, witamy na Hive i powodzenia :)

Witamy na polskiej społeczności twórz to co kochasz i bądź sobą :) tutaj wszyscy jesteśmy jak jedna wielka rodzina, jak czegoś wiedzieć nie będziesz pisz śmiało:)

Congratulations @pocichu! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Co prawda, od założenia konta minął już prawie rok, jednak lepiej późno niż wcale - nie zostanę Godotem.

To teraz z górki :)

Witamy! Już się nie spodziewałem ujrzeć tutaj wpisu 😛

Nadejszla wiekopomna chwila... :)

i to w wigilię hive'owych urodzin Namiestnika KBK!

Wyczekałaś do ostatniego momentu. :)