Zmieniam nastawienie do produkowania swoich treści

in #polish6 years ago

Na platformę opartą o sieć steem zaprosił mnie @mistrz-tekkena. Jestem mu za to niesamowicie wdzięczny, dzięki temu mogę codziennie poczytać coś ciekawego oraz nieraz coś naskrobać. Opowiedział mi o podstawach jak wygląda steem i co daje. Zainteresowałem się sprawą. Stwierdził, że mógłbym pisać posty dotyczące łowiectwa tutaj i na nich zarabiać.
No cóż. Opcja fajna nie powiem że nie.

Założyłem konto i od początku starałem się produkować posty związane z łowiectwem, niestety nieraz miałem przestoje dłuższe lub krótsze ze względu na brak pomysłów w głowie i chęć pisania o czymś innym ale.... Właśnie pojawiło się to ale..

Konto stworzyłem aby właśnie edukować o łowiectwie, ze względu na różnego rodzaju nasilające się ataki na naszą grupę liczącą ponad 120tys. osób. Myślę, że coś tam udało mi się osiągnąć, mam przynajmniej taką nadzieję. Ale od pewnego czasu coraz bardziej chciałem pisać o czymś innym i nie tylko o łowiectwie, ze względu na wiele pomysłów w głowie.

Dlatego też chciałem stworzyć osobne konto do tego, ale w sumie logować się co chwilę na różne konta by coś pisać? Bez sensu trochę. Decyzja dziś zapadła. Zaczynam pisać tutaj także o innych rzeczach nie tylko o myślistwie, oczywiście takie posty nadal będą się pojawiać, ale to jak najdzie mnie ochota.

Jeśli ktoś obserwuje mnie z powodu tylko jednej tematyki wpisów, to chciałbym w takim razie przeprosić za to, że zmieniam trochę tematykę około łowiecką na tematykę wszystkiego co wpadnie mi do głowy.
Wybaczcie :)

IMG_20170115_084919.jpg

Sort:  

Piękny las..., a jak tematyka chodzi Ci po głowie?

Wszelka. Mam różne pomysły na wpisy w głowie. Właśnie skrobie coś o zamku znajdującym się około 25km ode mnie :P Ale w każdej chwili mogę napisać nawet artykuł na temat np: Metody Elementów Skończonych co jest ciekawe a mało osób oprócz inżynierów konstruktorów o tym wie :P

Wiec blog osobisty ;) Taki internetowy ekschibicjonizm ;) czyli jak prawie my wszyscy tutaj :P

Ja tam z chęcią o zamkach czy nawet o FEA z checia poczytam. Kiedys chcialem naciagnac mojego szefa na kurs o podobnej tematyce ;) ale narzekał ze kryzys ;) i ze inzynierow od tego to on juz ma. Drań ;)