Życie na kempingu / Perełka Słowenii

in #polish2 years ago

Drodzy Hive'ianie :). Widzę że dość dobrze przyjęliście mój ostatni artykuł o jeziorze #Bled w #Slovenia. Kontynuując ten temat, chciałbym Wam przybliżyć jak to jest gdy zdecydujemy się na nocleg na #kemping_u.... i będzie to przykład z kempingu Bled. Myślę, że montaż wyszedł całkiem fajnie ;)

Ps. Kempingowego bakcyla złapałem podczas wakacyjnych podróży z rodzicami m.in do Świętoujścia.

Czy w kiedykolwiek byliście na kempingu (gdzie)???

Rafał

Sort:  

@adm @logic

What's wrong with this entry. This is a verified creator contributing here, not the only one reposting his own work

Co jest nie tak z tym wpisem. To jest zweryfikowany twórca, który się tu udziela, a nie jedyni repostuje swoją własną twórczość.

image.png

https://www.youtube.com/c/RestAndTravel/about

Dzis chyba dostałem bana... ale czuję że dzięki Tobie wróciłem do świata żywych :).

Oberwało mi się też za publikację tekstów, w których to podaje źródło z którego czerpałem dane info. Dziwne...

Dzięki za wstawiennictwo

Rafał

Od kiedy weryfikacja daje pozwolenie zeby krasc i plagiatowac?
Kradziez zostala dokladnie opisana w komentarzch Hivewatcherow. Wystarczy tylko raz kliknac zeby przeczytac.

image.png

Klamstwo.
Jeden artykul to kompletny plagiat.

Dwa pozostale maja podane zrodlo i so niczym innym tylko 100% kopia ze zrodel. Nic wlasnego nie zostalo dodane. Zwykle spam kopie. Chyba uzytkownik pomylil platforme ze Steemit albo Blurt bo inaczej mnie to bardzo zastanawia dlaczego ktos moglby pomyslec ze zasluguje na wynagrodzenie za postowanie plagiatu, smieci i spamu.

Nie daje.
Aktualnie w polskiej społeczności dyskutujemy o downvote'owaniu.

https://peakd.com/hive-134382/@herbacianymag/downvote-czyli-o-prawie-do-sprzeciwu

Osobiście uważam, że autor nie powinien być karany na swoim autorskim materiale za przewinienia w innych wpisach, ale to jest moje zdanie. Dlatego zwróciłem uwagę, że to autorski/zweryfikowany materiał.

@logic jak to rozwiązać? Tworzę materiały nie po to aby z nich czerpać zyski lecz aby dzielić się swoją wiedzą. Swego czasu, poszły 3 wpisy z treściami które być może nie przetarły się do mainstreamowych mediów. Po kilku dniach, HiveWatchers uznali, że taka forma jest niezgodna z zasadami i to akceptuję - od tego czasu, tego typu publikacji już nie umieszczałem ale sam musisz przyznać że downvote moich własnych filmów.... już z tymi zasadami nie jest logiczny (chyba że jest inaczej ale pokaż mi gdzie to jest opisane).
Jak to odkręcić? Pokierujesz?