Sort:  

Zinterpretujmy w skrócie "normalna wykopowa aktywność " :

http://www.wykop.pl/info/

  • Wykop to dziesiątki nowych linków dziennie.
  • W Twoje ręce wpadła ciekawa informacja, interesujący filmik, zapierające dech w piersiach fotografie? Dodaj swoje znalezisko i podziel się z innymi.

http://www.wykop.pl/regulamin/

2.3 Serwis Wykop.pl – internetowy serwis prowadzony w domenie wykop.pl przez Spółkę, będący platformą komunikacyjną przeznaczoną do wymiany informacji (!), opinii i spostrzeżeń dotyczących treści dostępnych w sieci Internet.
2.7 Znalezisko – zamieszczany przez Użytkownika w Serwisie Wykop.pl link do wybranej przez niego strony internetowej (!) wraz z odpowiednim utworzonym opisem.
4.1 Użytkownicy mogą zamieszczać w Serwisie Wykop.pl wybrane przez siebie Znaleziska.

Zgodzę się że brak "linku" jest chamstwem, nie umniejsza to w tym że steemit ogranicza się tylko i wyłącznie do oryginalnych treści.

Jeżeli chodzi o art jaki skopiowałem to na samym dole był podany link do źródła. Ogólnie to nawet nie wiedziałem, że treści mają być tylko i wyłącznie "nasze"... zresztą kto wie w jakim kierunku pójdzie polski steemit. Jestem tu dopiero 1 dzień :D

Dlatego Ciebie nie wspominałem. Gdy zwróciłem Ci uwagę - a ewidentnie byłem w stosunku do Ciebie za ostry - skorygowałeś rzecz i było po problemie. Zauważ, że chciałem Cię zachęcić do dyskusji na ten temat - bo naprawdę ciekawy.

W przypadku wyżej wymienionych przeze mnie osób, zachowanie jest zupełnie inne. Po zwróceniu przeze mnie uwagi, mój komentarz został przez nich zaminusowany a treść nadal nie zmieniona.


Natomiast widać, że też nie jestem bez winny. Taka liczba osób - nazwijmy to tak jak @robson w tytule - wprowadzona w błąd, jest wyraźną przesłanką, że coś musiało być na rzeczy. Może powinienem w każdym moim tutorialu pisać, że nie wolno kraść od innych.

Z drugiej strony, Ty jakoś wpadłeś na to, by podać link do źródła a czytałeś pewnie dokładnie to samo co oni.

Tutaj jest prawie jak na wykopie, pierwsza gównoburza powoli za nami (nikt się jej nie spodziewał tak szybko), ale jak obstawiam będzie pewnie ich więcej, bo takie jest życie ;-) Powoli się wszyscy nauczą co i jak, a kopiowanie bez podania źródła jest oczywiście nie fer, to fakt.

Good article

The streets will flow with the blood of the non-believers...