Inteligentny inwestor XXI wieku, tom II – recenzja

in #polish2 years ago
Kolejna część 4-tomowej pozycji autorstwa Tradera 21. Książka zawiera następujące działy: metale szlachetne, surowce oraz nieruchomości. Dwa pierwsze hasła są dla mnie nieco abstrakcyjne pod kątem inwestowania. Nie jestem milionerem, który zastanawia się jak zdywersyfikować swoje potężne oszczędności: czy wybrać jakieś ETFy na złoto i srebro czy iść w spółki surowcowe. W przypadku złota i srebra istnieje jeszcze możliwość kupna fizycznego surowca (np. w formie monet lub sztabek), ale pytanie teraz gdzie mam to bezpiecznie trzymać? Nie każdego stać na wynajmowanie strzeżonych magazynów w Szwajcarii. Dlatego też pierwsze dwa działy przeczytałem uważnie, ale jako że miałem wrażenie czytania o ruchach inwestycyjnych, z których raczej nie skorzystam, to czekałem namiętnie na 3 rozdział – nieruchomości. Tutaj było sporo ciekawej wiedzy i jako, że od około roku interesuje się tematem to nawet mogłem coś minimalnie zweryfikować. Ogólnie, pozycja warta polecenia.

ksiazka.png