Informatyk stolarzem: huśtawka ogrodowa

in #polish3 years ago (edited)


Zacznę od małego apelu :) - Panowie nie bać się działać. Nawet taki amator jak ja może coś zmajstrować.

Od dawna 'chodził' za mną pomysł postawienia w ogrodzie huśtawki dla nas (dorosłych) i dla dzieci. Fajne miejsce do odpoczynku z książką, czy nawet miejsce rozmów z dzieciakami.

Chodziłem po marketach i przyglądałem się cenom huśtawek ogrodowych - przeświadczony, że ja nie dam rady takiego czegoś zrobić. Ale może kupić... Niestety. Ceny są mocno przesadzone a ich wartość estetyczna marna.

Pewnie nie jeden Pan mi powie: "co to zbudować taką huśtawkę - parę kantówek i stoi". Szkoda kupować.

Postanowiłem, że sam zrobię... przeszukałem internet za inspiracjami a znalazłem taką oto na pobliskim składzie:


Pierwowzór (dla ciekawych cena: 1000 zł)

Drewno kupiłem, narzędzia jakieś mam - spróbujmy :) a to małe fotostory z tego projektu:

Zapytacie ile to trwało? - Całość budowy trwało 5 dni.

Jak na amatora - może być? Ja jestem z siebie dumny - nabrałem doświadczenia no i pewności siebie, że coś potrafię już zrobić. Kolejny projekt już planuję :)

Pozdrawiam Was gorąco.



Posted from my blog with Exxp : https://blog.mycave.pl/informatyk-stolarzem-hustawka-ogrodowa/
Sort:  

Świetna wyszła!
A ta długa górna belka to tak specjalnie po coś? :)

Ta przedłużona belka jest pod dodatkową huśtawkę dla dzieci. Już są nawet uchwyty zamontowane.

Piękna :) Mój mąż też się przymierza do zrobienia huśtawki ;)

Nie jest trudno :) jak ja dałem radę to każdy da :). Pozdrawiam.

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congratulations @ronnon78! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes.
Your next target is to reach 1250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Loading...