Po wakacjach i co dalej z moim blogiem?

in #polish5 years ago


Wakacje się skończyły. Żal - prawda? No u mnie było nie tylko wypoczynkowo ale również intensywnie pod względem pracy.
... dziś tylko krótki wpis z informacją - wracam do pisania! :)

a co nas czeka?

zbudowałem wiatę (nie sam ;P) - dużą! (#pl-hobby)
zrobiłem fajny zasilacz warsztatowy (#pl-hobby)
wreszcie udało mi się opanować drukarkę 3d - drukuje pięknie! (#pl-hobby)
uruchomiłem system logów serwerowych i podłączyłem wiele usług i urządzeń (#pl-technologia)
zaczynam duży projekt - piwnica dla faceta! (może będzie video blog) (#pl-vlog)
i wiele innych niespodzianek.

Pozdrawiam wszystkich i do następnego wpisu.


Posted from my blog with : https://mycave.pl/po-wakacjach-i-co-dalej-z-moim-blogiem/

Sort:  

A ja już się martwiłem, że przepadłeś ;) Chciałbym mieć tak produktywne wakacje, po prostu nie miałeś czasu pisać, bo oddawałeś się hobby ;)

Czekam :D

wreszcie udało mi się opanować drukarkę 3d - drukuje pięknie! (#pl-hobby)

Jako posiadacz ANYCUBIC I3 MEGA naciągam ucho ;)

PS. Nogi na zdjęciu nie są moje :)