Prasówka: polskie treści - 2017-08-07

in #polish7 years ago (edited)

Los polskiej społeczności nie jest mi obcy... i dlatego szukam dla Was najlepszych treści Polaków na steemit.


Ciekawostki

Pojawiło się 15 wpisów i zebrały one 71 komentarzy.





Najciekawsze wpisy

Posiadając głosów: 24 co przełożyło się na: $32.482 (komentarzy było: 12)

Posiadając głosów: 15 co przełożyło się na: $4.887 (komentarzy było: 6)

Posiadając głosów: 15 co przełożyło się na: $2.654 (komentarzy było: 16)


Warto jeszcze wspomnieć o wpisach:


Na sam koniec dodam:


Na wyróżnienie zasługuje równiez:


Co myślicie o tym... Czegoś brakuje, coś zauważyliście?

Sort:  

Nie wiem, co brakuje, ale jest użytecznym postem. Mam nadzieję, że post-posti jak powyżej, że taniec zainteresowania czytelników i oczekiwania jego wyznawców i korzystne dla Steemit bahah świata. Dołączyłam do steemit mniej niż 2 tygodnie, ale nie mam wielu zwolenników i upvote. Zdaję sobie sprawę, że brakuje mi manulisa, ale nadal będę pracować najlepiej dla steemit i nie zawiedź dla czytelników. Mam nadzieję, że przyjaciele Steemit mogą pomagać sobie nawzajem, aby zamieszczenia były interesujące i fascynujące, aby Steemit mogło być # 1 social media na świecie. Pomóż sobie nawzajem w tym życiu bardzo ważnym. Do zobaczenia możemy pomóc sobie nawzajem. @rooby

Ty chyba nie Polak?

Napewno nie. Wygląda na to że użył translatora