You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pokój z widokiem.

in #polish5 years ago

to jest prze-śli-czne!! 💜💚💙
trwam w zachwycie!
(to ze strzałką tęczy!! i latarnie we mgle nocy ❤️)

niby też mam w telefonie trochę widoków z okna (głównie Pełnie :)), ale wiesz?
myślałam o Tobie, gdy pisałam swój tekst!
serio.
no bo ten.. mamy z Waderką pewną wspólną, nieco mniejszą (ale wciąż) kolekcję: yyy... PTAKÓW!

tak, zbieramy też ptaki 😛.
znaczy śpiewające takie :D
nie umiemy przejść koło nich obojętnie, (np. trele nad ranem, cudo!)
nie jest to jeszcze taki mega imponujący zbiór, ale może się jeszcze rozrosnąć, kto wie :D
ta znajomość przecież rokuje ❤️

Sort:  

Też myślałam o naszych ptakach, jak pisałam!!!
Bo mi się to tak pięknie i nierozerwalnie spina - widok z ptasim śpiewem zza okna.
Rokuje, rokuje. Przyjdzie czas, że teledysk zmontujemy z naszych treli ;)