You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stypa po rzeszowskim KBK

in #polish4 years ago

ależ! 💙
to nie ja przeniosłam konta, tylko nam wszystkim przeniesiono, na skutek forku.
i skopiowano portfele, żeby nic nie uciekło.
ja tylko Cie o tym poinformowałam, bo jestem fajna koleżanka, haha 😛

a oddając głos na jakikolwiek wpis, ZAWSZE podwyższasz mu trochę zarobek (w zależności od posiadanej przez Ciebie mocy, czyli Hive Power).
to wrażenie, że po podbiciu - ta kwota maleje, to tylko takie złudzenie.
w sensie, że ta suma pod postem i tak codziennie się waha, aż do dnia wypłaty (czyli przez cały tydzień),
waha się w zależności od aktualnego kursu tokenów.
i gdy - przykładowo była wyższa dzień wcześniej i wynosiła $2,32
ale kolejnego dnia kurs spadł i ta kwota to już tylko 2,18
ale niestety nie widzimy tych zmian, póki ktoś nie odda głosu na ten post, lub nie wpisze komentarza (bo dopiero wtedy pojawia się taki update; wyrównanie kwoty według aktualnego kursu)
zatem dzięki Tobie ktoś ma sumę 2,20 zamiast 2,18 (choć Tobie się wydaje, że przez Twoje podbicie spadło, to tak nie jest)

rety, trochę ciężko się to tłumaczy 🙄

ale chodź na nasz polski czat,
tam mamy specjalistów, którzy dużo lepiej operują w technicznych i technologicznych informacjach - i na pewno chętnie pomogą :D

https://openhive.chat/channel/polish

Sort:  

Jeśli chodzi o kurs waluty to rozumiem :-) Bardzo dziękuję za wyjaśnienie. Na czat na pewno wpadnę i dziękuję za link.