You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czas relaksacji

in #polish4 years ago

pardon, ja też wstawiam zdjęcia kotka! 😁

także Cię rozumiem, Drogi Trampadzie 💚
ale tak jak pisze Lesio:
jedni nie potrafią (albo nie czują potrzeby) pisać długich i emocjonalnych postów, inni nie potrafią pisać krótkich - albo wstawiać tylko zdjęcia.

ja tam mam luz, bo lubię tu i samodzielne fotki (gdy łapią mnie za serce) i niektórych pasjonatów gier, i uczestników aktywności fizycznej - jeśli przy okazji opisują jakiś ciekawy wycinek swojego życia, lubię konkursy i zgadywanki, lubię gdy ktos tu ma inicjatywę;
może najmniej mi podchodzi dział kulinarny, ale i to wejdzie jak mam odpowiedni nastrój (lub gdy jestem głodna :)
tu miejsce jest dla każdego.

faktycznie najlepiej sobie przestać śledzić drażniące nas posty i zaraz się tafla jeziora uspokaja.

inna sprawa, że to jezioro jest czasem aż za spokojne i nie ma tu komu pływać.

trzymajmy się naszych ulubionych twórców i zachęcajmy nawzajem, by nam ostatnie łódki tu nie potonęły.

największą bolączką jest mała ilość ciekawych komentarzy, to fakt.
mało ich - ale są.

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Ty akurat możesz wstawiać co chcesz, bo robisz to ze smakiem, a poza tym masz bojową czapeczkę. No i jesteś Rozku. Natomiast masowych pstrykaczy słodkich widoczków z telefonu, często nieedytowanych, bez dołączonych opisów (nie mówiąc już o kompozycji) przepraszam. Zadzwonimy do pana.

hahaha, ubawiłam się 😆
czapeczka górą!

za to Ty masz niczego sobie Trampy,
też wstawiaj co chcesz 😃

Uhmm... cokolwiek by to oznaczało jak twierdzi Zalwit.