Jestem i ja

in #polish7 years ago (edited)

Witam czytających :)

Wypadałoby się przedstawić, ale z reguły jestem nieśmiała.
Pierwszy post miał być z grubej rury (taki wiecie, bez przedstawienia się i w ogóle), bo aktualnie przygotowuję rodzinkę do wyjazdu na wczasy. Po raz kolejny już padło na Chorwację i wróciły wspomnienia poprzednich wypraw i chęć opowiedzenia o tym i pokazania kilku zdjęć.

Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam jednak się przedstawić tak na początek. A nóż ktoś zechce poczytać to co napiszę ;)

Nazywam się Ania (pseudonim Rybka ;)), jestem mamą dwóch chłopaków rozrabiaków. Do napisania tu namówił mnie mój mąż. Kto teraz nie pisze bloga? Ja nie piszę :) No i zrodziły się pomysły o czym pisać. O tym jak mnie mąż wkurza? Jak dzieci dają popalić? Jak to czytam składy chyba wszystkiego i bzika już dostaję, a może super przepisy wyśmienitych dań …hehe, no z tym ostatnim to ostro poleciałam :)

Szczerze mówiąc, nie wiem jak będzie, ani co będzie. Zacznę zapewne od Chorwacji….. a na czym skończę? Mam nadzieję, że nie na tym jednym jedynym poście :)

A miało być coś o mnie. Trudne to, oj trudne. Mam już trochę wiosen na koncie. Sic! Mam ich nawet całkiem sporo. Może popiszę o kryzysie wieku średniego? ;) Dzieci w wieku 3 i 5 lat. Studia za sobą, podyplomowe również. Można by rzec, że jestem nudną….księgową :) Tylko bez stereotypów proszę. Dziękuję.

Za uwagę również dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie

P.S. Jako ta niezaawansowana, a nie ukrywając raczkująca w tym temacie, właśnie walczę ze wstawieniem zdjęcia dla Was. Zdjęcia mnie i moich okolic :) Jestem ciekawa czy po zapisaniu posta będzie widoczne.

postimage

Sort:  

Fajnie :) chętnie będę obserwował jako ojciec dziecka, które ma 1.5roku. Dobrze przygotować się na przyszłe problemy

Dziękuję i zapraszam :) Z założenia małe dzieci mały kłopot, duże dzieci duży kłopot ;)

No cześć! Podpowiedź, że nie jest widoczny obrazek. ;)

Dzięki, to się popisałam :)

A można jakoś edytować posta? Podjęłabym kolejną próbę ;)

Na dole szukaj "edit" ;)

OMG istnieje coś takiego jak edit . Zapadam się pod ziemię.

Witamy wszystkich rodaków!

Jeżeli chcesz, aby posty wyglądały jeszcze lepiej, polecam Markdown.

A tak na szybko - zdjęcie możesz po prostu przeciągnąć w okno edycji!

Zapraszamy także na polski kanał chata: https://steemit.chat/channel/polish

Dziękuję za przywitanie i wskazówki.

Hej :)

Witamy na steemit kolejną Polkę :)

Zauważyłem, że ktoś z takim samym nickiem jak ty, jest już na steemit.chat. Zaprosiłem tą osobę na polski kanał #polish, mam nadzieję, że to ty :)

https://steemit.chat/channel/polish

Wpadnij przywitać się ze wszystkimi :)

Witam :)
Już nadrobiłam zaległości :) Dzięki :)

Witaj rybko.

Witam :)

Witamy kolejnego Polaka na pokladzie :)

Cześć, dobrze Cie tu widzieć z nami :)