[Jak rodzi się sukces?] Krzysztof Krawczyk

in #polish6 years ago
Urodził się w 1946 roku w Katowicach. Swój talent odziedziczył po swoich rodzicach. Jego ojciec pracował w takich miejscach jak Teatr Muzyczny w Poznaniu a następnie w Teatrze Muzycznym w Łodzi, a matka była zawodową śpiewaczką operową. Rodzice mięli bardzo duży wpływ na młodego Krzysztofa i chcieli, aby szedł w ich ślady. Posłali więc swojego syna do szkoły muzycznej w Poznaniu, aby tam mógł rozwijać swój talent. Po przeprowadzce do Łodzi Krzysztof kontynuował tam swój rozwój w sferze muzyki. Jednym z najtrudniejszych okresów w jego życiu nastał po śmierci jego ojca. Wydarzenie to wywarło ogromny wpływ na jego matkę która popadła w depresję, w wyniku czego Krzysztof został jedynym żywicielem rodziny. Po tych trudnych przeżyciach Krzysztof na wiele lat nie wierzył w Boga (a przynajmniej nie chciał).


Ludzie oceniają mnie wysoko i oczywiście, jeśli porównać mnie z kimś, kto nie ma na chleb, lekarstwa, to jestem zamożny. Ale gdyby mnie porównać z rekinami biznesu, to oni w tydzień, miesiąc zarabiają tyle, co ja w rok. Tak naprawdę jedyną luksusową rzeczą, jaką mam, jest samochód, którym jeździmy w trasy. Mogę się w nim położyć, oglądać telewizję. Z moją Ewą odkładamy na czarną godzinę, gdyby coś mi się stało, gdyby stało się coś na rynku. Byłem kiedyś bardzo biedny, gdy umarł mi ojciec. miałem wtedy 16 lat. Pewnego dnia stanąłem przed restauracją Słoń w Łodzi, wcale nie pierwszego sortu. Pachniało schabowym, ziemniakami polanymi skwarkami, a ja - jak nastolatek, chciałem porządnie zjeść. I wtedy przyrzekłem sobie, że nigdy już nie będę głodny. Kiedy już byłem znany, poszedłem tam z moją Ewą na obiad. "Wszystkim po lufie" - powiedziałem. Klienci restauracji byli zachwyceni. Ale poza tym jednym razem to powiem, że bieda bardzo mi nie przeszkadzała.

Artysta już od lat 70 bił rekordy popularności jak na ówczesne warunki i do dziś nie schodzi ze sceny.

Czy jego trudna sytuacja w młodzieńczych latach przewrotnie pomogła mu w sukcesie jaki osiągnął? Co o tym myślicie? Z góry dzięki za aktywność ;)

Bibliografia

http://rozrywka.dziennik.pl/plotki/artykuly/429694,krzysztof-krawczyk-w-dziecinstwie-cierpial-biede.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Krawczyk

Sort:  

Hej! Otrzymałeś losowo głos za swój post! Jeżeli chcesz uczestniczyć w projekcie związanym ze wspieraniem polskiej społeczności, to dodaj głos na ten komentarz :)
Jeżeli jesteś autorem postu i nie chcesz być losowany w przyszłości, to odpowiedz na ten komentarz "STOP", a zostaniesz dodany do listy "wyjątków".