You are viewing a single comment's thread from:

RE: Porozmawiajmy o Steemie

in #polish5 years ago (edited)

Mi zaraz suknie rok na platformie i mam podobne przemyślenia do Twoich. Na 100 % ludzie, którzy przychodzą tu zarobić pieniądze mocno się rozczarują. Tutaj ten "zarobek" to dodatek, no chyba że zainwestuje się w platformę sporo pieniędzy. I to nie podlega dyskusji.
Piszesz, że nie jest to platforma społecznościowa, hmmm Steemit mógłby być świetna platforma społecznościową. Dlaczego nie jest? Trzeba się cofnąć do wcześniejszego akapitu. Ludzie myślą, że tu płaci się za treść, nie za interakcje i nie zostawiają komentarzy, nie wchodzą w interakcje bo na tym się na polish nie "zarabia"...
A propos społeczności, przez ten rok dało się zauważyć dziwną i zupełnie niepotrzebną wojnę wewnątrz tagu polish. Co ciekawe afery rozkrecają przeważnie te same osoby, które ewidentnie poszukują "dramy" ale chyba właśnie dlatego, że brakuje na Steemit interakcji między użytkownikami.
Co czeka Steemit? Nie wiem, jak ta platforma będzie wyglądać za miesiąc, rok. Ja jestem bardzo zadowolony, bo steemit daje mi mega rozrywkę w postaci Steem Monsters i jakoś na potworkach właśnie skupiam całą energię na chwilę obecną.
Co proponuję? Olać wszystkie gównoburze, robić swoje, nie ważne czy to są shitposty czy artykuły wyższego sortu , bo po to stworzono te platformę żeby zamieszczać na niej co się nam podoba. A głosy krytyki od pewnych osób będą zawsze, nie ważne jakiej jakości materiały będzie się zamieszczać 😉
PS. Nie wiem czy GTW to osoby o których myślę ale ja jeżeli tak to ja ich nazywam Camorra😉
Pozdrawiam

Sort:  

W sumie możesz mieć rację. Na komentarzach faktycznie nie da się zarobić (jakby na postach się dało ;) ), może więc i to być przyczyną, że ludziom nie chce się ich pisać.

Co proponuję? Olać wszystkie gównoburze, robić swoje

Popieram :)

P.S. Bardzo podoba mi się Twoje określenie - Camorra :D

!tipuvote 1.5 hide