Wpadłem zobaczyć co się dzieje 😁

in #polish3 years ago (edited)

image.png

Witam
Po kilku miesiącach przerwy wpadłem zobaczyć co dzieje się w polskiej społeczności na Hive/Steemit, bo już generalnie nie co jest klonem czego.

Widzę, że za dużo tu się nie zmieniło 😉 Dalej Kowboj MK, tzw. Głos z Ameryki jak Max Kolonko forsuje swoją wizję świata i jak ktoś chce skubnąć pół hive-a to musi mu przytaknąć pod komentarzem, a i nie zgodzić się nie można bo będzie sroga kara😉

Khrom też gdzies zaginął w poszukiwaniu spisku 5G. Mam nadzieję, że od latania z tym miernikiem nic mu się nie stało.

Covidowe szaleństwo dalej trwa, mam nadzieję, że żyjecie w zdrowiu i przeszliście to gówno łagodnie. Mam nadzieję, że już mała część bagatelizuje te chorobę i że część społeczeństwa przeszła z twierdzenia "to ściema, tego nie ma" na " jakoś to trzeba przejść, przeczekać". Tym bardziej że nasze władze w amoku zdecydowanie nam nie pomagają...
Swoją drogą ciekawe czy jak mnie nie było były jakieś dramy 😉

Fajnie widzieć, że funkcjonują jeszcze Ci starzy użytkownicy jak i projekty które mimo próby czasu mają się dobrze, ba niektórzy że starych znajomych to już wieloryby 😁

Blockchain ma dalej tyle samo zalet co wad ale fajnie ze to się caly czas toczy...

Już nie tak jak kiedyś ale od czasu do czasu z miłą chęcią tu zajrzę.

Pozdrawiam

Sort:  

Jest też opcja mute, używam jej I mam święty spokój, raczej nie downvote'uje.
Wpadaj częściej, twórz coś, spróbuj samemu uczynić Hive jakim byś chciał żeby był

Ja twórcą jestem słabym, za to niektóre rzeczy tutaj są bardzo ciekawe, po dłuższej przerwie fajnie jest zobaczyć co się dzieje ale to jednak nie moja bajka😉

Na chwilę obecną masz mało HP, żeby mieć jakiś duży wpływ, ale nieużywane Voting Power jest zmarnowane, dlatego zachęcam żebyś wpadał i, czytał i głosował. Zyska na tym cała polska społeczność.
Spójrz na konto @pl-travelfeed możesz zagłosować na najlepszy post podróżniczy (do soboty; w niedzielę nowy konkurs). Za głosowanie bierzesz udział w nagrodach, więc fajny sposób na "rośnięcie".
Zawsze możesz pokazać też swój kawałek świata w konkursie #aroundworld - naprawdę niewiele trzeba

Szkoda czasu...widać że szuka dramy. Od ostatniego postu widzę sprzeczności opisie. Dalej twierdzi, że trupy kulają się po chodnikach a rząd nie tworzy wydmuszki.

jakoś to trzeba przejść, przeczekać

Tak, czekaj... wylądujesz jak technologiczna konserwa...

Jak widać pomału ściemniacze, zaczynając wtórnie aktywność wdrażać...cena szybuje to i przeprosić trzeba, bo droga do wieloryba daleka a po drodze część krypto portfela może zniknąć.

Dramy nie ma, bo jak będzie, każdy wie. Kogo to zresztą obchodzi...

Serio? Ja mam gdzieś czy cena szybuje czy nie, nie traktuje i nie traktowałem hive czy Steemit jako zarobek... Przecież to głupota...

A co do trupów na ulicach, zadzwoń do siebie do szpitala i zapytaj ile mają miejsc...
U mnie wszystkie łóżka + namioty pełne, co drugi dzień jestem w szpitalu a i szczepionkę też przyjąłem i żyje. Czipa od Billa też nie wyczuwam 😂

Oczywiście że każdy głosuje jak chce ale przecież nie o to chodzi, trzeba uważać i głosować tak, żeby się oplacalo😉 z resztą pełen luz, nie musisz się tak denerwować 😁 najzwyczajniej w świecie po kółku miesiącach widzę że nic się nie zmieniło...