You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zmieniła się przez lata polska społeczność.

in #polish2 months ago

Obstawiam że jakby nałożyć na to wykres ceny Steem i Hive od kiedy się przeniosła społeczność to by się pewnie dość pokrywało.

1000020284.jpg

Pamiętam, że poznałem wtedy kilku bardzo fajnych autorów których mi dziś brakuje jak @romualdd jeszcze nie tak dawno aktywny, @ciekawski mimo że odmienne poglądy, często wdawał się w dysjusje co jest dobre dla takich plarform (zaangażowanie!), @assayer, @cezarys, @jacekw, @barbarossastudio @ludomir, @mys, @rolsonpatison, @marcon i pewnie kilku innych... najgorzej, że zwykle nie ma nikt do nich/nas kontaktów poza hive...

Sort:  

Oczywiście jest korelacja między kursem. Niestety ilość autorów już coraz słabiej koreluje z tym. W postach jeszcze widać jakieś odzwierciedlenie. Wzrost ceny nie przyciąga już tyle nowych autorów co kiedyś. Przy hossie w 2021 było maksymalnie 90 autorów tygodniowo, a teraz oscylujemy koło 55 kont (celowo nie piszę autorów). Zapewne to, że spadliśmy w marketcap tak nisko (nr 367 coingecko) jest największym powodem.

Hm może to i chodzi o marketcap, aż tak głęboko w finansową stronę nie wchodziłem. Ja natomiast sądzę, że Hive jest niestety spóźnionym projektem. Ludzie teraz zbyt mocno weszli w krótkie, szybkie filmiki. Zatem i tworzeni i odbieranie treści które opierają się na słowie pisanym jest bardzo mało atrakcyjne dla szerszego grona odbiorców. Dlatego też chyba większość postów, przynajmniej na polskim hive, mniej lub bardziej opiera się jednak o wrzucanie zdjęć... Dlatego wreszcie (moim zdaniem) nawet przy wzroście kursu nowych autorów już tylu nie przybywa...

Cześć! Miło, że mnie wspomniałeś. Jestem, chociaż ostatnio częściej bloguję na koncie @kreatywnie. Jednak zatęskniłem trochę i za tym kontem, więc też zamierzam je odświeżyć i nawet dziś to uczyniłem :)
A co do krypto. W sumie mi na tym strasznie nie zależy, bo... piszę zawodowo za złotówki. Jak coś wpadało, to nigdy nie zbierałem tylko kupowałem bony na allegro/steam.