You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sekcja izolacjonistycznych antyszczepionkowców rozpoczyna nabór

in #polish5 years ago

Co do tych wtyków łacińskich, to my jesteśmy spadkobiercami Rzymian, takie przynajmniej było w nas silne przekonanie i tak kształtowalismy swoją tożsamość.
Problem jest w tym co chyba najlepiej opisał Legutko: zerwanie ciągłości.
Ja wciąż mam nadzieję że ta ciągłość się odrodzi, bo ona gdzieś tam podskórnie wciąż mimo wszystko jest.
A tych wszystkich dedlajnów fokusów hejtow i innych nie znoszę, chociaż przyznam że tak jest człowiek tym osłuchany że często trudno się od nich uwolnić.

Ale właśnie, jeszcze jedno. To pisanie artykułów w języku angielskim. Niesamowicie mnie hmm sam nie wiem raz bawi a raz irytuje to załamywanie rąk że polskie uczelnie nie są nigdzie wysoko w rankingu najlepszych uczelni. Tylko że ten ranking to gówno jest wart, a jest głównie narzędziem promowanie kultury amerykańskiej i propagandy mocarstwowej tego państwa.

Posted using Partiko Android

Sort:  

To prawda, te rankingi są komiczne. Najpopularniejszy chyba jest ranking Szanghajski, w którym bierze się pod uwagę m. in. umiędzynarodowienie uczelni. Konia z rzędem temu kto mi wyjaśni co ma piernik do wiatraka. Podobnie wpycha się na siłę takie kryteria jak innowacyjność, która jest bardzo szeroko rozumiana i często zawłaszczana przez lewicowe środowiska.

Niekoniecznie. Polskie uczelnie, które szkołą kadrę w tzw. kulturze (co wiesz po mojej uczelni) tworzą swoistą antykulturę, która dotyka zarówno zachowań, jak i edukacji. Wiec nie zgodze się, ze nasze uczenie są super, bo żeby były super to takie ASP niech bierze przykład z Rosjan i ich podejścia do kultury i edukacji.

Ale ja nie napisałem, że nasze uczelnie są super :P. Tylko te rankingi, w których 2 nasze uczelnie łapią się ledwo do piątej setki, są wysoce tendencyjne. W istocie według mnie nie jest tak źle, ale na rozentuzjazmowanie też nie ma co się szarpać. Odnośnie ASP to fakt, to co opowiadasz o tej uczelni brzmi jak jakiś żart, niestety bardzo smutny żart :(. A o Rosji nie wiedziałem, że tak dbają o kulturę i edukację, zdrowe podejście mają widocznie - co jak co, ale tożsamość narodową spaja właśnie kultura, a nie jakieś tam nowinki technologiczne. U nas widocznie wajcha jest w innym miejscu.